Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Maybelline Dream Velvet soft - matte hydrating foundation / matinis ir drėkinantis makiažo pagrindas


Šis MAYBELLINE New York Dream Velvet makiažo pagrindas pasirodė su trenksmu. Dauguma merginų grožio forumuose labai gyrė šią pudrytę, tačiau buvo ir peikiančių. Tai kaip yra iš tikrųjų? Verta ji dėmesio ar ne? :) Atsakymas jau mano įraše. :) 



Gamintojo aprašymas:

"Dream Velvet - inovatyvus matinis makiažo pagrindas, kuris drėkina odą ir suteikia jai satininį švelnumą. Inovatyvi gelinė formulė savyje turi 2 kartus daugiau vandes. 

Veido oda atrodo tobula ir tolygi, su švelniu matiškumu it satinas.
Oda jaučiasi gaivi ir sudrėkinta visą dieną.

Tinka normaliai, riebiai, mišriai ir jautriai odai, neužkemša porų. Patikrinta dermatologų."





Pradėkime nuo to, kad mano turima spalvytė 10 Ivory pati šviesiausia (iš viso gamintojas siūlo 5 atspalvius). Iš karto pasakau, kad man atspalvis tiko, kadangi esu ne baltaodė, tačiau jei turite labai labai šviesią odą - jis jums netiks. Mano nuomone, atspalviai yra per tamsūs ir pats šviesiausias Ivory atspalvis realiai atitinka vidutinio tamsumo pudrytę. Viena priežastis , kodėl aš nemėgstu matiškumą suteikiančių pudrų - sausumo bei tempimo pojūtis. Čia gamintojai turbūt atsižvelgė į merginų poreikius ir sukūrė matinę pudrą, kuri ganėtinai neblogai drėkina. Mano oda yra mišri, aš retai renkuosi visiškai matines pudrytes, nes jos išryškina visas pasausėjusias ar šerpetojančias vietas. Galvojau, kad su šia bus tas pats. Žinote, mane nustebino Dream Velvet. Nors ir vietomis matyti šiek tiek šerpetojimo (ant kaktos) jis nėra toks akivaizdus, jaučiasi, kad pudra kiek drėkina, todėl trūkumai nėra tokie ryškūs. Bet. Pudra subėga į pora ir labai jas išryškina,  todėl jei turite bėdų su labai giliomis bei ryškiomis poromis - produktas jums netiks. Jei neturite bėdų su poromis, pudra  gražiai pasidengia, suteikia aksominį efektą, veidas lygus, glotnus bei švelnus, matiškumas išsilaiko apie 3 h. Dream Velvet konsistencija tiršta bei kreminė, galima sluoksniuoti, nesuteikia kaukės efekto, maskavimas geras - vidutinis. Taigi, sausai bei šerpetojančiai odai produktas netiks, tiks normalią, mišrią bei riebią odą turinčioms merginoms, kurios neturi didelių veido odos trūkumų. Renkantis labai svarbu išsirinkti tinkamą atspalvį bei įvertinti savo odos būklę, bei tipą. Pudros yra 30 ml, kaina ~ 8 eur. Pačia mylimiausia pudra ji netaps, tačiau tikrai sunaudosiu, o kitą savaitę darysim makiažą su Maybelline priemonėmis. :) 




2 komentarai:

  1. Lauksim nuotraukoje esančio lūpdažio apžvalgos!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bus! :) Tik labai gaila, kad tokios spalvos nesuteikia jis..:( Kaip vazelinas tarnauja :(

    AtsakytiPanaikinti