Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 2 d., trečiadienis

Maybelline Super Stay 3D Gel Effect Top Coat - Gelinį efektą suteikiantis viršutinis nagų lakas


Aš turbūt esu iš tų merginų, kurios nori iš priemonės maksimumo, todėl ir ieškau tokios, kuri manęs nenuviltų. Pastebėjau, kad neesu rašiusi nei apie vieną viršutinį nagų laką, todėl, kad nebuvo apie ką rašyt. Essence viršutinis nagų lakas man nepasiteisino, labai jau klampi konsistencija ir šiaip nepasakyčiau, kad labai prailgino nagų lako išsilaikymą (aš kartais pritingiu rašyti apie labai man nepatikusius produktus, geriau jau pasidalinti tais, kurie arba yra per viduriuką, arba superiniai). Jei neklystu, sausio mėnesį perskaičiau Alionos bloge apie Maybelline top coat ir iš karto jį įsirašiau į savo norų sąrašą. Dabar noriu pasidalinti šiuo atradimu ir su jumis, nes šis top coat NEREALUS. :)


Pradėkime nuo to, kad gamintojas mums žada jog manikiūras išliks nepriekaištingu 10 dienų. To tikrai nebus ir net nesitikėkite. Man maksimum išsilaikė iki 6 dienų. Bet esmė ne tame. Aš pirmą kartą matau tokį lenktą teptuką, kuris tobulai gražiai ir lengvai padengia nagą laku. Tokio patogaus teptuko aš nemačius. :) Sakyčiau, kad lako yra tikrai nemažai - 10 ml, kainuoja 3 eurai su centais, teptukas plokščias, konsistencija man pasirodė ideali - nei per klampi, nei per skysta, o svarbiausia, kad šis viršutinis sluoksnis suteikia labai gražų spindesį. Nagai atrodo lyg veidrodiniai. Žodžiu - tobula. :) Laaabai rekomenduoju , merginos, jums šitą dalykėlį. Pamilsite po pirmo naudojimo. :) 






3 komentarai:

  1. Sudomino, reikės išbandyti :) Bandžiau ir Essence gel nail polish top coat, man patiko, tik minusas, kad konsistencija darosi klampi ir tąsi, kai produktas jau eina į pabaigą. Tačiau kol naujas - jokių problemų nulakuoti nagus. Pastebėjau, kad ir spalvotas nagų lakas su šiuo Essence viršutiniu sluoksniu išdžiūva daug greičiau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man labiausiai essence nepatiko dėl labai klampios konsistencijos ir pradėjo gan greitai džiūti. :( O su šiuo nėra jokių problemų, man jis superinis. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kur galima sia priemine isigyti? :)

    AtsakytiPanaikinti