Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 24 d., ketvirtadienis

PUPA COVER CREAM CONCEALER Maskuojamoji priemonė Nr 001 bei Nr 005


Kokius du metus atgal, iš PUPA aš tik turėjau vieną pudrytę bei tušą, o dabar galima pasakyti, kad šis prekės ženklas visiškai užkariavo mano lentynas. Kur tik bepasisuksi - visur PUPA. :) Labai pavydžiu merginoms, kurios turi labai gražią odą, be jokių kapiliarų ar patamsėjusių paakių. Man, deja, tenka tai maskuoti. Niekada neesu turėjusi žalios spalvos maskuojančios priemonės ir veltui. Tiek šviesinamoji, tiek raudonį maskuojanti priemonė, man patiko. 


Gamintojo aprašymas: 

"Maskuoja ir paslepia tamsius ratilus po akimis ir kitokius odos nelygumus, kad oda atrodytų natūraliai lygi ir graži. Ypatingos tekstūros priemone galėsite reguliuoti maskavimo lygį nuo lengvo iki stipraus. Didelis pigmentų kiekis sukuria tobulą spalvą. Vitaminas E yra puikus antioksidantas, vitaminas C sustiprina odos elastingumą. Išskirtinė pakuotė su itin švelniu ir tiksliu aplikatoriumi. Galima pasirinkti iš keturių spalvų – 004 spalva specialiai sukurta maskuoti mėlynumus po akimis. Naudojimas: tepkite ant nelygumų, tamsių ratilų, aplink lūpų kontūrą ar nosies šonuose. Švelniai įtapšnokite pirštų galiukais. Naudodami PUPA teptuką skystajai pudrai pasieksite nepriekaištingą rezultatą. Dermatologų patikrinta. Maža alerginės reakcijos tikimybė. "



Aš turiu testerinius variantus, spalvytės 001 (light beige) bei 005 (green). Iš viso kolekcijoje yra keturi atspalviai, dar neminėti 002 (beige) bei 004 (orange). Jūs turbūt žinote, kad mėlyną spalvą geriausiai maskuoja oranžinė, todėl aš labai rimtai svarstau įsigyti 004 numeriuką mėlyniems paakiams maskuoti. Iš dviejų turimų maskuojamų priemonių , man labiausiai patiko žalia. Ji labai gerai maskuoja raudonį, kapiliarus. Galbūt gali būti nedrąsu naudoti žalios spalvos priemonę, tačiau čia tikrai nereikėtų išsigąsti. :) Jei ant viršaus naudosite gerai maskuojantį makiažo pagrindą ar pudrytę, jokių problemų neturėsite. Ji puikiai paslėps žalios spalvos pigmentą. Tik nesugalvokite naudoti labai lengvos pudrytės, nes liksite žalios kaip Šrekas. :) Dažniausiai šią žalią priemonę renkuosi vakarams, kai išeinu kur nors į viešumą ir man reikia idealiai lygios, be jokių paraudimų veido odos. Kitas turimas 001 atspalvis man taip pat tiko ir patiko. Jis gražiai pašviesina reikiamas vietas bei gerai maskuoja. Norėčiau paminėti labai švelnius aplikatorius su kuriais labai patogu paskirstyti priemonę, pakuotės išsukamo dizaino, tūris 2,4 ml, kaina ~ 13 eur. Verta atkreipti dėmesį į šiuos produktus, ypač į 005 spalvytę. O šiuos maskuoklius rasite ir Kristiana , ir Kosmada parduotuvėse. :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą