Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 19 d., šeštadienis

PUPA DOT SHOCK EYESHADOW PALETTE – šėšėlių paletė


Pirmadienį jums jau pasakojau, kad iš visos PUPA Dot Shock kolekcijos man labiausiai patiko - blizgus lūpų balzamas. Šeštadienio skaitiniams jums siūlau įrašą apie Pupos naujieną  šėšėlių paletę, kuri tai pat man pasirodė verta dėmesio bei atskiros apžvalgos. :) Kaip man pavyko susidraugauti su šia palete bei rezultatą, jau galite rasti mano bloge. :)


DOT SHOCK EYESHADOW PALETTE – šėšėlių paletėje yra penkios satininės bei spindinčios spalvos. Galimos dviejų spalvų paletės: 001 sweet romance bei 002 spring apricot. Mano turima 001 sweet romance. Kaina ~ 17 eur. Žinote, jau senokai neturėjau taip gražiai atrodančios paletės. Iš tiesų ,šios kolekcijos dizainas labai vykęs, aukso spalva kalba apie prabangą, o rožinė leidžia pasijusti dar maža mergaite. Pakuotė labai kokybiška, viduje yra labai didelis veidrodis, kurio pagalba galėsite pasidaryti makiažą bet kur. Spalvos parinktos labai taikliai - yra ir šviesesnių, ir tamsesnių atspalvių. Nors darantis makiažą aš dažniausiai iš pradžių akies voką padengiu matiniais šešėliais, o tik paskui blizgiais, su šia palete pavyks pasidažyti ir be jų. Spalvos labai šiltos bei gražios, puikiai tinkančios pavasariui bei vasarai. Be to, šešėliai gerai pigmentuoti, juos lengva sklaidyti bei nebyra , kaip miltai. Labiausiai man patiko persikinis atspalvis - jis iš ties fantastiškas. Be galo džiaugiuosi turėdama šią paletę, nes ji man tarnaus tikrai visą pavasarį bei vasarą non stop. :)






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą