Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 28 d., pirmadienis

Sanex Advanced Atopicare Rankų kremas bei Rutulinis dezodorantas


Pastebėjau, kad internete labai mažai informacijos apie Sanex kosmetiką. Įdomu kodėl. Aš turiu du produktus iš Advanced Atopocare serijos, kurie skirti sausai, lengvai sudirginamai bei į atopiją linkusiai odai. Negaliu pasakyti, kad mano oda yra tokia, tačiau tai nereiškia , kad man šios serijos negalima naudoti. Atvirkščiai, ji man net labai tiko. :)







AtopiCare liniją sudaro keturi produktai: dušo želė, kūno losjonas, rankų kremas bei dezodorantas. Rutulinis dezodorantas antiperspernatas užtikrina 24 valandų apsaugą nuo prakaitavimo ir nemalonaus kvapo. Apsaugo nuo odos niežėjimo, dilgčiojimo ir sudirgimo. Be alkoholio, hipoalergeninis, sudėtis praturtinta odai identiškais komponentais (lipidais) ir emolientais. 
Rankų kremas gali padėti kontroliuoti padidėjusį odos jautrumą ir apsaugoti nuo pasikartojančio odos išsausėjimo. Intensyviai drėkina, mažina odos tempimą, ramina niežėjimą. Mano kūno oda yra normali, kartais reikalaujanti daugiau drėgmės bei maitinimo. Iš tiesų, šie du produktai man patiko daug labiau nei anksčiau išbandytoji dušo želė. Visų pirma, rutulinis dezodorantas nusipelno pagyrų už itin patogų dizainą. Superinis! Gamintojas žada 24 h apsaugą, tačiau nesitikėkite, kad pažastys išliks sausos tokį ilgą laiko tarpą. Aplamai, prakaitavimas yra normalus procesas, o dezodorantas gali padėti panaikinti  nemalonų kvapą bei sumažinti prakaitavimą, o ne jį sustabdyti. Po šio dezodoranto mano oda nesudirgsta ir jaučiasi gerai. Mielai naudoju ir nepastebėjau nieko tokio , kas man nepatiktų. Tūris 50ml, kaina ~ 2,89 eur.  Rankų kremukas taip pat labi geras, ir nors yra ganėtinai skystos konsistencijos , labai gerai drėkina bei mažina odos sausumą. Absoliučiai nepalieka jokio lipnumo ir net atrodo , jog ant odos nebuvo tepta jokios priemonės. Oda labai lygi bei švelni, iš karto dingsta bet koks šerpetojimas. Tūris 75 ml, kaina ~ 3 eur. Tiesa, kvapas man nelabai patinka, tačiau atsižvelgiant į poveikį, galima užmerkti akis. :) Gal esate kažką bandžiusios iš Sanex produkcijos? Labai įdomu būtų išgirsti atsiliepimus. :) 





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą