Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 10 d., ketvirtadienis

"Signal" dantų pastos - White System Naturals bei Expert Protection Ultra Complete


Žinote, merginos, apie dantų pastas kalbėti labai sudėtinga, kadangi kiekviena iš mūsų manau jau turime mėgstamas dantų pastas arba tiesiog perkame pirmą pasitaikiusią.  Mūsų skoniai skiriasi -vienoms patinka mėtinės, kitoms vaisinės dantų pastos, vienos mėgsta su granulėmis, kitos be, vienoms reikia stiprinti dantenas, kitoms norisi balinamojo efekto. Prisipažinsiu, kad esu išbandžiusi visas Signal dantų pastas ir pati nuolat perkuosi dantų pastą Signal Micro-granules, nes man labai patinka mažos granulytės, puikiai išvalo dantis bei dantenas, ir kvapas bei skonis man priimtinas. :) Tačiau šiandien kalbėsime ne apie šią pastą, o apie dar dvi , kurias gavau išbandyti ir aišku, kaip be šepetėlių. :)





Signal White System Naturals dantų pastos užduotis yra ir balinti, ir stiprinti bei apsaugoti dantis žolelių pagalba. Ši dantų pasta kvepia citrina, žolelėmis. Skaidri, žalsvos spalvos su balta juostele. Nėra tokia aitri kaip kitos, švelnesnė, balinimo procesas vyksta palaipsniui. Sakyčiau, kad iš visų pastų ji balina mažiausiai (net sakyčiau visai nebalina), todėl ją rinktis reikėtų norint apsaugoti dantis. Tai nėra mano mėgstamiausia dantų pasta, nes nėra granulių, tačiau tikiu, kad yra labai daug žmonių , kurie jų nemėgsta, todėl ši pasta tikrai neblogas pasirinkimas.  Signal Expert Protection Ultra Complete apsaugo emalį nuo karieso ir akmenų, stiprina dantenas, suteikia 18 h apsaugą nuo ęduonies, atstato natūralų baltumą, kovoja su bakterijomis. Gerai išvalomi tarpdančiai. Iš esmės, ši pasta turi tikti didesnes problemas turintiems dantims, taip pat kraujuojančioms dantenoms stiprinti. Man ši pasta patiko daug daugiau nei ankstesnė, ji geriau išvalo dantis dėl esančių granulių, tik šios kvapas aitresnis. Ką galiu pasakyti apie šepetėlius, patogūs, šereliai vidutinio minkštumo, yra gruoblėtas paviršius skirtas valyti liežuvį. Ar šios dvi pastos taps mano mėgstamiausiomis? Ne, nes mano mėgstamiausios pastos yra Signal Micro-Granules bei Signal Expert Protection Glowing White, o jei norite pabalinti dantukus rekomenduoju Signal White Now Triple Power Gold . :) Dantų šepetėlius mielai naudosiu - mėlynas keliaus mano vyrui, o raudonas, žinoma, man. :) O kaip jums šios pastos? Gar kuri yra jūsų mėgstamiausia?:)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą