Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 7 d., pirmadienis

Oriflame „The ONE Lip Spa“ putlinamasis balzamas lūpoms


Pastaruoju metu aš vis gaunu ką nors susijusiu su lūpų putlinimu. :D Nežinau ar tai kokia nors užuomina, kad mano lūpos negražios ar tiesiog sutapimas, bet išbandyti įdomu. :) Pamenate pasakojau apie lūpų pūstuką Fullips, kuris tikrai veikia, tačiau šiandien mano akiratyje - Oriflame „The ONE Lip Spa“ putlinamasis balzamas lūpoms, kuris tikrai nepadarys tokio stebuklo, kaip Fullips, tačiau jis turi kitų pliusų, kurie , bent jau man, atrodo ganėtinai neblogi. :) 

Gamintojo aprašymas:

"Balzamas lūpoms su dvejopa putlinimo technologija: viena medžiaga sušildo lūpas, skatina mikrocirkuliaciją, kad iš karto suteiktų putlumo. Kita sustiprina drėkinimą ir pagerina odos tamprumą*, kad lūpos pastebimai putliau atrodytų ir efektas ilgiau išliktų**"


Pradėkime nuo labai gražios balzamo išvaizdos - švelniai rožinė spalva, labai maloni tekstūra, kvapas mėtų. Šio balzamo yra 1,7 g , ankstesnė jo kaina buvo ~ 6 eurai, dabar jis kainuoja ~ 3 eurus. Už 6 eurus aš jo nepirkčiau, tačiau už 3 tikrai nusipirkčiau. Kodėl?  Nors žadamo putlinimo efekto aš tikrai nepastebėjau (putlumas labiau jaučiamas nei matomas), juntamas tik dilgčiojimas bei šaldantis poveikis, tačiau po šio balzamo lūpos tapo itin švelnios, labai gerai padrėkintos, stangresnės. Priemonės konsistencija visai neprimena nei vazelino, nei balzamo, nes balzamai būna ganėtinai sunkūs, o šis labai lengvas, bespalvis. Šią priemonę vienareikšmiškai naudosiu kai atšils orai, nes šaldantis balzamo pojūtis bus tikra atgaiva karštą vasaros dieną.  Ir tas gaivus mėtų kvapas - nerealus. :) Rekomenduoju, jei ieškote vasarai šaldančio lūpo balzamo, kuris gerai drėkintų. Nerekomenduoju, jei ieškote putlinančios priemonės lūpoms. :) 





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą