Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. balandžio 7 d., ketvirtadienis

Maybelline COLOR SENSATIONAL LŪPŲ DAŽAI 165 Pink Hurricane


Iš Maybelline Color Sensational The Creamy Mattes kolekcijos man labai patiko atspalvis 965 Siren In Scarlet bei 975 Divine Wine . Testavimui gavau dar vieną lūpų dažą, kuris yra perlamutrinis, o tokio tipo lūpų dažai man nepatinka. Tačiau , jei kažkas nepatinka man, dar nereiškia, kad negali patikti jums. :) Aplamai, šie lūpų dažai ypatingai verti dėmesio, nes puikiai drėkina ir labai skaniai kvepia. :)


Gamintojo aprašymas:

"Gausiai praturtinti spalvos pigmentais ir aliejais, lūpų dažai suteikia sodrią spalvą ir pamaitintų lūpų pojūtį.  

Dėl ypatingos tekstūros dažai lūpas padengia ypač glotniai, jos tampa elastingos ir sudrėkintos."


Šis lūpų dažas turi labai daug blizgučių, dengiasi be galo maloniai ir kvepia nuostabiai. Tačiau tas perlamutras mane žudo , nes iš karto prisimenu močiučių taip mėgiamus ryškai perlamutrinius rožinius lūpų dažus. :) Tokie dažai man tiesiog netinka ir nepatinka. Jei jūs mėgstate tokio tipo lūpdažius, tikrai patariu atkreipti dėmesį, nes kokybė puiki, ryškumą galimą reguliuoti dengiant keliais sluoksniais ir aišku puikus drėkinimas bei maitinimas. 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą