Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Neutral Plaukų šampūnas 2 in 1 bei Baby aliejus


Iš Neutral kosmetikos jau esu bandžiusi : dušo želę, kūno losjoną bei drėgnas servetėles. Mano Neutral kolekciją papildė plaukų šampūnas bei kūno aliejus, tačiau šio prekės ženklo žvaigžde man išliko drėgnosios servetėlės. :) Kas ir kaip plačiau bloge.:)



Gamintojo aprašymas:

„Neutral” šampūnas 2in1
Tai švelnus šampūnas su kondicionieriumi, kurį naudojant plaukai tampa minkšti ir paklusnūs. Tinka visiems plaukų tipams.
Sudėtyje nėra kvapiųjų bei dažomųjų medžiagų, parabenų, todėl sumažėja alergijos rizika ir nedirginama ypač jautri oda.

„Neutral Baby” aliejus
Aliejus kūdikiams „Neutral Baby“ švelniai, be jokių kenksmingų medžiagų rūpinasi kūdikio oda ir neleidžia jai išdžiūti. Naudokite maudynėms, odelės drėkinimui, masažui ar kūdikių pleiskanų luobelės pašalinimui. Produkto sudėtyje nėra kvapiųjų bei dažomųjų medžiagų, parabenų, todėl sumažėja alergijos rizika ypač jautriai kūdikių odelei."



Kai naudojau ankstesnius produktus iš Neutral, neturėjau jokių nusiskundimų dėl pakuotės, tačiau šie du produktai mane nuvylė. Man nulūžo šampūno dangtelis, o aliejaus buteliukas visiškai nesandarus, nes pro visur, kur tik įmanoma, bėga aliejus... Net nežinau gal čia tik man papuolė tokios pakuotės, tačiau tikiu, kad problema slypi pačioje pakuotėje. Jei ankstesni produktai buvo neblogi, o drėgnosios servetėles tiesiog nerealios, tai šie du produktai , mano nuomone, neverti jokio dėmesio. Šampūnas bekvapis, gerai putoja, tačiau plauką bei galvos odą kiek sausina. Aliejus susigeria labai blogai, jaučiasi labai didelis riebalas bei plėvelė ant kūno.  Be to, nepastebėjau, kad aliejus drėkintų ar maitintų odą. Gaila, tačiau šį kartą šių priemonių negaliu rekomenduoti, antrą kartą nepirkčiau. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą