Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. balandžio 20 d., trečiadienis

Oriflame "The ONE" akių kontūro ryškiklis, Colour Unlimited akių šešėlių pieštukas bei High Impact Metallic pieštukas akims


Į vieną įrašą sudėjau kelis produktus dėl to, kad jie visi yra iš vienos ir tos pačios Oriflame "The ONE" kolekcijos bei visos priemonės yra skirtos akims. :) Viena iš šių priemonių yra tikrai tobula ir patenka į mano favoritų sąrašą. :)






Turbūt labiausiai jums noriu papasakoti apie "The ONE" akių kontūro ryškiklį (eye linerį), kuris tobulai brėžia liniją net jei nelabai mokate tai daryti. Esmė slypi itin patogioje plunksnelėje. Aplamai, šis produktas labai primena flomasterį tik šio galiukas siaurėjantis, o ne apvalėjantis. Dėka itin plono galiuko, galima tikrai lengvai nusibrėžti gražią bei tikslią liniją. Aš neesu didelė mėgėja eyelinerių, kadangi su jais labai daug reikalų (taip taip tikrai užtrunki jei ranka nėra įgudusi tai daryti kiekvieną dieną). Šio produkto yra keturi skirtingi atspalviai: juodas, rudas, mėlynas bei žalias. Aš turiu juodą ir labai tuo džiaugiuosi , nes žali bei mėlyni atspalviai ne man. :) Kaina ~ 7,50 eur


Toliau keliaukime prie produkto kuris man nepatiko ne dėl to , kad jis blogas, o tiesiog dėl to , kad man nepatinka pieštukai, kurie yra metalinės tekstūros imitacijos (turi daug blizgučių). Produktas yra išsukamas, gerai laikosi, spalva sidabrinė. Šio produkto taip pat yra keturi skirtingi atspalviai.  Jį perleisiu mamai, nes ji labai mėgsta tokios tekstūros pieštukus. :) Kaina ~ 5,90 eur



Ir galiausiai, „The ONE Colour Unlimited“ akių šešėlių pieštukai. Man labai patinka tokio tipo akių šešėliai, nes juos labai patogu nešiotis su savimi, labai paprasta padengti ant akies voko, gerai laikosi. Aš patarčiau naudoti akių bazę, kad priemonės nesubėgtų į raukšlytes, pigmentacija gera, išsilaikymas taip pat, konsistencija kreminė. Dar vienas svarbus aspektas - šešėliai atsparūs vandeniui. Patiko ir gautos spalvos šampaninė (Iced Sand) bei ruda (Sahara Bronze). Šiuo metu jiems taikoma nuolaida - ankstesnė kaina 7,90 eur, dabartinė 4,79 eur. 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą