Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. gegužės 31 d., antradienis

Catrice nagų lakas The Sky So Fly


Labai trumpas įrašas apie man itin patikusį nagų laką iš Catrice. Naudojau kartu ir Top Coat (Gel Like 2 in 1 Base & Coat) iš Catrice, todėl manikiūras puikiai išsilaikė 5 dienas. :) 




Aš esu iš tų , kurios nemėgsta plonų teptukų, šio nagų lako teptukas storesnis, tačiau su juo itin lengva gražiai padengti patį laką. Spalva tiesiog skirta vasarai, puikiai tiks prie jūros vasarojant ar tiesiog pasiilgus itin gražaus žydo atspalvio. Kaip ir minėjau, kartu naudojau viršutinį nagų lako sluoksnį (jis man itin patiko, pastebėjau , kad tikrai nemažai prailgina lako išnešiojimą, sakyčiau , kad dvigubai ilgiau, nagučiai spindi bei atrodo lyg padengti geliniu lakavimu) , todėl pats manikiūras išsilaikė ilgiau. Jokių priekaištų šiam lakui neturiu, iš mano pusės tai puikus variantas už gerą kainą. :) Spalvytė 114 The Sky So Fly, tūris 10 ml.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą