Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. gegužės 25 d., trečiadienis

L'oreal COLOR RICHE LE VERNIS A L'HUILE Nagų lakai 222 Jardin Des Roses, 442 Coral Trianon


Kai tik L'oreal paskelbė jog mūsų laukia šie naujo dizaino , neįtikėtinai gražūs nagų lakai, žinoma, nekantriai laukiau naujienų Lietuvoje. Testavimui gavau du atspalvius - 222 bei 442 (pastebėjau, kad dauguma gamintojų man siunčia rožinio atspalvio produktus, nors ši spalva tikrai nėra mano mėgstamiausia :) ), labai patiko tiek produkto išvaizda, tiek geras nagų lakų išsilaikymas.



Kaip matote, kolekcija itin plati, yra daug įvairiausių tonų bei atspalvių. Man labiausiai patinka pilkšvi, nude bei šaltesni atspalviai, todėl tikrai iš šios kolekcijos nusipirksiu dar kelis labiau patikusius atspalvius. Gamintojus reikėtų pagirti už itin gražų buteliukų dizainą bei didelę talpą - 13,5 ml. Reikėtų atkreipti dėmesį į teptuką, kuris yra platus bei storokas. Man tokie teptukai patinka, tačiau jei esate plonų teptukų mėgėja, reikės laiko priprasti prie šio. Inovatyvus platus vėduoklės formos šepetėlis su daugiau nei 400 šerelių padeda greitai ir ypač tiksliai nulakuoti nagus be jokių gumulėlių. Prireikė daugiau nei 10 metų, kol tyrimų laboratorijose pagaliau buvo sukurta nagų lako su aliejais formulė. Le Vernis à l'Huile pasižymi sodresnėmis, ryškesnėmis spalvomis ir žvilgesiu. Kalbant apie nagų lako išsilaikymą, ir čia produktas neleidžia nusivilti , nes išsilaiko apie 4-5 dienas. Manau tai tikrai daug, todėl esu labai patenkinta kokybe. Džiūsta lakas taip pat greitai, pasidengia gražiai, o ir kvapas nagų lako kiek kitoks nei įprastai. Iš turimų spalvų man labiau patiko 222 spalvytė, 442 perleisiu kam nors iš draugių. :) Kaina šio gėrio ~ 7 eur. Patiko, tiko ir tikrai rekomenduoju. 





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą