Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. gegužės 4 d., trečiadienis

Mano veido odos priežiūra su La Roche - Posay



Aš sulaukiu labai daug klausimų susijusių su mano odos priežiūra. Renginiuose dažnai manęs paklausia ką aš naudoju, kad oda atrodo labai sveikai, kokį makiažo pagrindą renkuosi. Jei nesirūpinčiau savo oda ir tinkamai jos neprižiūrėčiau, jokia pudra nepadėtų. Neesu geriausias pavyzdys mitybos klausimais (turbūt esu pats blogiausias pavyzdys :D), kadangi mėgstu valgyti viską, ir kas skanu, ir nesveika taip pat, nors žinau, kad ką mes valgome taip ir atrodome. Turiu kelias gudrybes, kurios atrodo itin elementarios, tačiau laikantis jų su odos problemomis susidursite kur kas mažiau (apie viską plačiau įraše). Taip pat noriu jums papasakoti apie mano atradimų atradimą -  La Roche - Posay odos priežiūros kosmetiką, kuri pakeitė mano veido odos priežiūros kasdienybę bei išstūmė iš mano stalčiaus tokius prekės ženklus kaip Bioderma, Rasa ir tt.. 




Taigi, svarbiausias dalykas vanduo. Ant mano stalo visuomet stovi grafinas su vandeniu (įdedu greipfruto, citrinos, mėtų). Dienos eigoje išgeriu visą grafiną ir man to pakanka. Iš pradžių gali būti sudėtinga gerti tiek vandens, tačiau pakentėkite vieną mėnesį ir tai taip įpročiu. :) Antras dalykas - nuolat keičiu pagalvės užvalkalą, renkuosi medvilnę ir jokių sintetinių audinių. Jei bent kartą nuėjote miegoti nenusivaliusios makiažą, ar pašalinote ne visus makiažo likučius ,viskas liks ant pagalvės, o bakterijos sėkmingai dauginsis, sukeldamos ant jūsų veido spuogus. Tas pats galioja ir su riebaluotais plaukais, visas riebalas lieka ant pagalvės. Dažnai plaukite šepetėlius, turėkite atskirą rankšluostį, kurį naudosite tik jūs. Bent vieną kartą į metus nueikite pas kosmetologę ir atlikite rūgštinį veido valymą (žinoma jei kosmetologė nuspręs , kad jums atlikti tokią procedūrą galima). Du svarbiausi žingsniai veido odos priežiūroje - veido valymas bei drėkinimas. Jei jūsų oda riebi ir jūs galvojate jog jums nereikia drėkinimo - tai didžiausia klaida. Riebiai odai ypatingai reikalingas drėkinimas, taip pat kaip ir sausai odai. Neturėkite įpročio liesti veido rankomis bei jo čiupinėti jei rankos nešvarios. Ir žinoma, niekada neeinu miegoti visiškai nenusivalius makiažo. :) Labai tikiuosi, kad kažkada man užteks valios susireguliuoti ir savo mitybą, nes kol kas valgau kada noriu , ką nori ir kiek noriu. 









Toliau keliaukime prie trijų produktų, kurie yra mano kiekvienos dienos palydovai - LA ROCHE-POSAY putojantis valomasis gelis EFFACLAR, LA ROCHE-POSAY micelinis vanduo SOLUTION bei LA ROCHE-POSAY raminamasis veido ir akių kremas TOLERIANE ULTRA. Su La Roche - Posay kosmetika teko susipažinti ir anksčiau, tačiau tai buvo pavieniai produktai, o dabar naudoju visą liniją. Šiuo metu naudoju tik šią kosmetiką ir pasibaigus produktams žadu vėl juos kartoti. Pirmiausia norėčiau pakalbėti apie pakuotes. Visos trys pakuotės yra labai tvirtos (labai dažnai gamintojai padaro pakuotes iš itin plonos plastmasės ir tai yra itin nepatogu, nes vos paspaudus stipriau produktą viskas išbėga), patogios. Pradėkime pokalbį nuo Effaclar“ gelio, kuris švelniai valo odą, jo sudėtyje yra specialiai jautriai odai skirtų veikliųjų valomųjų medžiagų. Gelis pašalina nešvarumus ir riebalų perteklių, todėl oda tampa švari ir gaivi. Su raminamuoju ir nuo sudirgimo saugančiu „La Roche-Posay“ terminio šaltinio vandeniu, pH 5,5, be muilo, alkoholio, dažiklių ir parabenų. Produktas turi lengvą kvapą, gerai prausia, nesausina odos. Tūris 200 ml, kaina ~ 15,88 eur. LA ROCHE-POSAY micelinis vanduo SOLUTION turbūt gardžiausiai kvepiantis kada nors bandytas micelinis vanduo (kvapas saldokas). Jį mėgstu naudoti kai reikia nuvalyti makiažo likučius bei tonizuoti veidą, puikiai nuramina odą bei sudrėkina. Tobulas makiažo valiklis jautriai veido odai, akims ir lūpoms, nepažeidžiantis fiziologinės odos pusiausvyros. Jo kiekis taip pat didelis 200 ml, kaina ~ 12,58 eur. Na ir galiausiai, lyg vyšnaitė ant torčiuko - Raminamasis veido ir akių kremas TOLERIANE ULTRA. Jei oda dėl kažkokių priežasčių sudirgsta, ją niežti ar tempia, šis kremas tikras išsigelbėjimas. Formulė intensyviai ramina: jos sudėtyje yra neurosensino − veikliosios medžiagos, paveikiančios odos sudirgimo mechanizmus. Raminamąjį poveikį sustiprina derinys su natūraliu raminamuoju ir sudirgimą slopinančiu „La Roche-Posay“ terminio šaltinio vandeniu. Ši priemonė yra be konservantų , parabenų , kvapiųjų medžiagų , alkoholio , dažiklių , lanolino. Ką jau ir kalbėti apie tobulą bei hermetišką pakuotę. Kremo konsistencija nėra sunki, sakyčiau net labai lengva, greitai įsigerianti. Tūris 40 ml, kaina ~ 24,39 eur. Mano oda nėra itin jautri ar riebi, mano odos tipas mišrus, tačiau priemonės idealiai man tiko, pastebėjau jog dingo raudonis, šerpetojimas, oda sudrėkinta bei aprūpinta tinkama priežiūra. Jei jūsų oda yra jautri labai rekomenduoju išbandyti šią kosmetiką, nes rezultatai neverčia ilgai laukti, o fluidas su manimi visuomet keliauja kartu juk niekada negali žinoti kada oda nuspręs papokštauti. :)


La Roche- Posay kosmetiką rasite vaistinėse. 

3 komentarai:

  1. Manau jusu tiesiog grazi oda is prigimties :) Tai visai nesvarbu, ka tepsit, ar La Roche - Posay, ar Nivea, ar vandens gersit 2 litrus, ar 1 :) Aisku, drekinti, naudoti svelnias priemones reikia, nesiginciju.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinokit aš nuolat kovoju su savo oda. :D Nivea man absoliučiai netinka. Kaip aš juokaudama sakau, kad net oda sugeba atskirti gerą kosmetiką ir pasirinkti labiausiai patinkančią. :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jau ne pirmą kartą tenka girdėti teigiamus atsiliepimus apie šias veido priežiūros priemones. Tiesa, bandyti dar neteko. Man šiuo atveju pilnai tinka ir biorevitalizacija.

    AtsakytiPanaikinti