Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. birželio 27 d., pirmadienis

ARTISTRY SIGNATURE COLOR akių vokų šešėliai bei Ilgalaikis akių pieštukas


Artistry Signature Color kolekcija šį kartą  pakerėjo savo itin prabangiu įvaizdžiu, kuriame susitinka aukso prabanga bei juoda klasika. Pink Chocolate šešėliai bei prisirpusios slyvos atspalvio akių pieštukas, suteikia pagrindinį akcentą jūsų nepriekaištingam dieniniam ar vakariniam makiažui. 




Šios Artistry Signature Color koncepsija kiek nustebino bei privertė susimąstyti, kad pagaliau atsirado kompanija, kuri rūpinasi pirkėjų pinigine. :) Ir žinote kodėl? Mano turimas akių šešėlių įpakavimas nėra sample dydžio ar testeris. Tai įprasto dydžio pakuotė, kuri parduodama kiekvienam vartotojui. Jūs paklausite , o kur dangtelis? Jis parduodamas atskirai. :) Matote, ne visiems reikalingas įpakavimo grožis. Pilnai tikiu, kad yra merginų, kurios nesinešioja akių šešėlių rankinėje, nes dažosi tik namuose. Tai kam permokėti už įpakavimą tiesa?:) Ši idėja man be galo patiko, nes gamintojas leidžia pasirinkti ar rinktis taupesnį bei pigesnį variantą, ar įsigyti pilnos komplektacijos produktą. Akių vokų šešėlius galima rinktis penkių skirtingų palečių : Natural Glow, Plumberry, Spice Bronze, Smoky Eye, Pink Chocolate. Turimas variantas - Pink Chocolate  – švelnios pastelinės smėlio spalvos akių vokų šešėliai su rožiniais atspalviais (suteikiantys tviskesio) akių paryškinimui, blizgūs kavos latte spalvos akių vokų šešėliai (suteikiantys metalo žvilgesio) akių akcentavimui, tamsios rudos spalvos su vario blizgesiu akių vokų šešėliai (suteikiantys metalo žvilgesio), skiri pabrėžti akis. Šešėlių pigmentacija itin gera, jai priekaištų jokių neturiu, sklaidosi taip pat puikiai, o ir išsilaikymas itin geras. Šešėlių atspalviai esantys paletėje puikiai dera, galima pasidaryti tiek dieninį tiek vakarinį makiažą. Esu labai patenkinta šiais šešėliais, tikrai nemaniau, kad ši kolekcija taip mane nustebins. 




ARTISTRY SIGNATURE COLOR ilgalaikis akių pieštukas yra mano slyvinė meilė. :) Dieviškas atspalvis ryškioms asmenybėms. Nežinau kaip jūs, bet man pabodo juodi pieštukai. :) Kai pamatau, kad ir vėl man atsiunčia testavimui juodą pieštuką, tiesiog nenoriu jo testuoti. :) Šį kartą išpakavusi siuntinį maloniai nustebau. Pagaliau ne juodas. :) Žinoma, tokį pieštuką reikia derinti prie viso įvaizdžio , tačiau nors kartais reikia pasikeisti bei būti ryškesniam. Galimi atspalviai: black, brown, Plumberry, Graphite Shimmer. ARTISTRY SIGNATURE COLOR ilgalaikis akių pieštukas idealiai papildo ARTISTRY SIGNATURE COLOR akių vokų šešėlių kvadratėlius. Dviejų galų dizaino dėka šis pieštukas taps pagrindine priemone, padėsiančia susikurti nuostabius įvaizdžius, o daugybė matinių ar tviskančių atspalvių išryškins akis. Kreminė pieštuko formulė ir intensyvi, puikiai išsilaikanti spalva tolygiai pasidengia ir neblunka bei nesubėga į raukšleles. Tai turbūt vienas minkščiausių, tačiau itin ryškių pieštukų, kuriuos man teko bandyti. Labai paprasta išsklaidyti , spalva Plumberry– sodri, matinė tamsiai violetinė spalva itin gerai išsilaiko. Įpakavimas kaip visada aukštumoje. :) Jei yra idealus pieštukas - tai jis atrodo būtent taip.:)



Šį kartą, Antistry visaip kaip apžvažėjo mano širdelę, todėl tikrai negailiu pagyrų bei gerų žodžių tokiems geriems produktams kaip šie. :) Šaunuoliai, Artistry!


4 komentarai:

  1. Pati naudoju jau labai ilga laiką Artistry dekoratyvinę kosmetiką ir veido priežiūros priemones ir ką galiu pasakyti? ARTISTRY-NEPAMAINOMA! O tas akių pieštukas tapo mano favoritu gaiviame vasaros makiaže :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš dar neišbandžiau šios kosmetikos. Mane domina kokybiškos veido modeliavimo priemones. O ar ilgalaikis makiažas tokiu pieštuku ilgai ir gerai išsilaiko?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Superinė kosmetika. Man labai labai patinka!

    AtsakytiPanaikinti