Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. birželio 27 d., pirmadienis

Faberlic Poliruojamasis kūno šveitiklis iš serijos "Karamelinė pralinė"


Nuo brangesnių gamintojų pereikime prie tų, kurie gali pasiūlyti ne tik itin pigius produktus, tačiau ir gerą kokybę. Faberlic yra mano atradimas. Taip,  ne visi produktai verti dėmesio, tačiau aš išmokau atsirinkti bazinius produktus, kuriais netektų nusivilti. Vienas tokių - Faberlic Poliruojamasis kūno šveitiklis iš serijos "Karamelinė pralinė", kuris kainuoja vos 1,69 eur, o kvepia bei šveičia nuostabiai. Aš tiesiogine ta žodžio prasme tapau priklausoma nuo šio šveitiklio, nes kvapas man yra ypatingai svarbus, o šis kvepia rocher saldainiais su damų likeriu įdaru. Tai tikras desertas su 0 kalorijų jūsų kūnui. 




Beje, ankstesnė šio gėrio kaina buvo ~4,29, dabartinė tik 1,69 eur. :) Kaip aš dievinu akcijas. :)))) Kol yra, reikia čiupt. :) Saldus pralinės , keptų obuolių , karamelės aromatas primins džiugias šventines dienas. Kaip aš sakau, tai tikras desertas jūsų odai. :) Net jei šveitiklis būtų prastas aš turbūt jį vistiek naudočiau, nes tas kvapas veda mane iš proto. :) Tikrai nei trupučio neperdedu, nes tai - mano uoslei idealus kvapas. Šveitiklis turi labai malonius grūdelius, kurie itin gerai šveičia odą, tačiau nesausina. Produkto kiekis net 150 ml. Aš vis dar žiūriu į kainą ir negaliu atsistebėti produkto pigumu bei jo gerumu. Ką čia daugiau ir bepasakyti, puikus šveitiklis už itin žemą kainą. :) O kas dar sako, kad neįmanoma nieko nusipirkti gero iki 2 eurų?:) Klystate, o šis produktas puikus to pavyzdys. :) Skubėkite įsigyti, nes produktas limituoto leidimo ir jo greitai nebeliks prekyboje. 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą