Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. birželio 22 d., trečiadienis

OILESEN Vitaminas D3


Neužtenka 5 minutes pabūti saulėje, kad gautume pakankamą vitamino D3 dozę. Remiantis atliktais tyrimais, tam, kad gautume pakankamą vidamino D3 dozę, saulėje reikia būti tiek, kad oda lengvai nuraustų, nenaudoti apsauginių kremų ir panašiai. Tai reiškia, kad gali atsirasti kitų odos susirgimų, kurie gali sukelti daug didesnės žalos. Jei galvojate, kad apsilankymai soliariume gelbsti ir padeda gamintis vitaminui D, jūs labai klystate. Soliariume yra visiems gerai žinomi alfa spinduliai, kurie negamina D vitamino. Mūsų pačių patogumui kompanija Valentis išleido vitaminą D3 kapsulėse su extra virgin alyvuogių aliejumi, kurį labai patogu vartoti, bent jau aš pastebėjau, kad ne tik pagerėjo mano nuotaika, bet ir odos įdegis atrodo vientisesnis. Apie viską plačiau įraše.



Jei jus kamuoja nuovargis, prasta nuotaika, jaučiate raumenų silpnumą, nors, atrodo, maitinatės visavertiškai, gali būti, kad jums trūksta vitaminų. Jų ne visada gauname pakankamai iš maisto, kurį perkame  prekybos centruose. Rudenį ar pavasarį aplankantis nuovargis bei apatijas dažniausiai signalizuoja, jog organizmui gali trūkti būtent vitamino D. Beje, vadinamoji rudeninė depresija yra siejama ne tiesiogiai su saulės trūkumu, tačiau su vitamino D trūkumu. Kaip rodo anksčiau šalies laboratorijose atliktų bendrojo vitamino D kraujo tyrimų analizė, beveik 90 proc. atvejų buvo nustatyta, kad tiriami gyventojai kenčia dėl organizmui svarbaus vitamino D stygiaus. Jo ypač trūksta vaikams, paaugliams ir vyresnio amžiaus žmonėms.



Saulė – pagrindinis vitamino D3 šaltinis. Kad gautų reikiamą vitamino D3 kiekį, sveikam žmogui saulėje rekomenduojama pabūti apie 15 min. kasdien tarp 10 ir 15val. Svarbu atidengti rankas, kojas ir veidą bei nenaudoti SPF kremų. Apsauginiai kremai nuo saulės, vartojami apsaugoti odai nuo vėžio, galimybę joje pasigaminti vitaminą D sumažina 90 – 95%. Tačiau ir būnant saulėje vitamino D gamyba iš odoje esančio provitamino vyksta ne visada. Geografinė platuma, oro sąlygos, odoje esančio pigmento kiekis (kuo tamsesnio gymio žmogus, tuo vitamino D kiekis pasisavina sunkiau), asmens amžius, gretutinės ligos – pagrindiniai veiksniai, nuo kurių priklauso vitamino D gamyba organizme.  Kitas vitamino D šaltinis – maistas. Gausūs vitamino D kiekiu yra šie produktai: menkės žuvų taukai, lašiša, tunas, skumbrė, kiaušiniai. Kiaušinio trinyje yra maždaug 20 TV vitamino D3. O Vitamino D2 nors ir gauname iš augalinės kilmės maisto, kad jis būtų naudingas žmogui, organizmas jį turi paversti vitaminu D3. Daugiau nei 95 % vitamino D kraujyje yra būtent aktyvaus vitamino D3 pavidalu. Kaip suprasti, kad jums trūksta šio vitamino?Kūdikiams – prakaitavimas, suminkštėję momenėlių kraštai (vystosi rachitas). Vaikams – dažnos peršalimo ligos, infekcijos, alerginės ligos, naktinis prakaitavimas. Suagusiems – susilpnėjęs imunitetas, kaulų skausmai (skauda spaudžiant krūtinkaulį), raumenų silpnumas, prakaitavimas, prasta nuotaika.


Labai džiugu, jog kartu su vitaminu D3 gauname ir extra virgin alyvuogių aliejaus, kuris tarnauja mums kaip puikus grožio ingredientas. Labai rekomenduoju šias kapsules, ypatingai rudenį bei pavasarį, tačiau ekspertai pataria jas vartoti ištisus metus. :) Minėtus vitaminus rasite vaistinėse.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą