Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. birželio 2 d., ketvirtadienis

Revitalash Volumizing Eyelash Primer BLAKSTIENŲ PAGRINDAS bei Volumizing Mascara BLAKSTIENŲ TUŠAS



Apie Revitalash pirmą kartą sužinojau iš vyro sesės gal prieš du metus. Ji naudojo Advanced Serumą skatinantį blakstienų augimą, kurį įsigyjau ir aš, nes po blakstienų priauginimo jų praktiškai nebebuvo likę. Rezultato nereikėjo ilgai laukti , blakstienos užaugo kaip ant mielių. Kai pradėjau rašyti blogą prisiminiau šį gamintoją, norėjau labiau susipažinti su prekės ženklu bei išbandyti daugiau produktų. Antrą kartą išbandžiau serumą skatinantį blakstienų augimą ir iki šiol manau, jog jis pats geriausias šios srities produktas. Su juo rezultatai tiesiog akivaizdūs ir nepastebėti pokyčių neįmanoma. Sekantis žingsnis buvo Revitalash Blakstienų pagrindas bei tušas. Apie juos šiandien ir pakalbėsime. 

Jei neskaitėte arba nežinote apie kokį aš čia serumą kalbu jo apžvalgą rasite čia: http://grozioblogasbeautyblog.blogspot.lt/2016/04/revitalash-advanced-serumas-skatinantis.html



Iš Volumizing Eyelash Primer BLAKSTIENŲ PAGRINDO bei Volumizing Mascara 

BLAKSTIENŲ TUŠO  tikėjausi itin daug, kadangi serumas mane pakerėjo ir visaip kitaip įrodė jog jis yra tobulas, todėl normalu jog to paties tikiuosi ir iš kitų Revitalash produktų. Galiu netempti gumos ir pasakyti , kad šie produktai nepralenkė serumo skatinančio blakstienų augimo, turi ir savų minusų bei pliusų. Volumizing Primer yra mėlynos spalvos, konsistencija primena tušo konsistenciją, gal kiek tirštesnę. Gaminio yra 7,39 ml, kaina ~ 22,65 eur. Šis blakstienų pagrindas skirtas paruošti blakstienų paviršių išgauti geriausią rezultatą naudojant tušą. Pagrindas  išryškina blakstienas, maitina, glotnina bei apsaugo. Aš šiek tiek sunerimau dėl mėlynos produkto spalvos, kuri akivaizdžiai matosi ant blakstienų , o padengus tušu saulės šviesioje gali nežymiai prasiskverbti. Pagrindą reikia dengti ant niekuo nepadengtų blakstienų, tepkite judindamos šepetėlį prie blakstienų šaknų ir sukamaisiais judesiais kilkite į viršų bei išorėn, tuomet padengti tušu. Šis produktas gerai ilgina blakstienas, man jis patiko. Kalbant apie tušą man kyla dvejonių. Daviau pabandyti sesei, mamai ir visos mes susidūrėme su ta pačia problema, jog produktas klampokas ir jo sudėtinga nepadauginti. Pats tušas nepasakyčiau , kad yra kažkuo labai ypatingas. Vietoj jo bandžiau naudoti ant pagrindo kitus mano mėgiamus tušus, ir rezultatas man daug labiau patiko, nes blakstienos nesulipinamos ir galima gražiai bei be jokio vargo lygiai padengti tušą. Sluoksniuoti šį tušą reikia itin atsargiai , nes blakstienos atrodys itin apsunkintos. Šepetėlis patogus, tačiau tušo konsistencija per klampi. Šio tušo kaina ~ 22,65 eur , tikrai nemažai todėl aš rekomemenduoju įsigyti Volumizing Primer bei ant viršaus naudoti savo mėgiamą tušą. Kaip ir minėjau, kol kas mano favoritu iš Revitalash išlieka Advanced Serumas skatinantįis blakstienų augimą bei Volumizing Primer. :) 




Revitalash produkciją galite įsigyti čia: https://www.facebook.com/RevitaLash-Lithuania-607873845966184/?fref=ts






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą