Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. liepos 5 d., antradienis

Catrice Allround Contouring Palette Kontūravimo paletė


Catrice priemonės mane labai dažnai nustebina, tačiau neretai ir nuvilia. Taip nutiko ir su šiuo produktu, kuris man nepatiko. Paletė turi itin gerą highlighterį, neblogus šviesius atspalvius, tačiau niekam tikusias tamsias spalvas skirtas kontūravimui.  Labai gaila, nes šiuo metu itin intensyviai ieškau tokio tipo priemonės, kuri galėtų ilgam apsistoti mano kosmetinėje. Kas ir kodėl nepasiteisino? Visus atsakymus rasite įraše. 

Kalbant apie produkto išvaizdą, mane viskas tenkina. Nors nėra nei veidrodėlio , nei pakuotė nėra itin kokybiška, dideles viltis dėjau į patį produktą. Paletę sudaro 5 atspalviai - vienas highlighteris, kuris tiesiog nuostabus, itin gražiai atrodo ant odos, labai natūraliai bei gražiai švyti, dvi šviesios spalvos skirtos iššviesinti paakius (neblogai iššviesina, tačiau man nepatinka konsistencija ji per kieta ir sunkiai išsklaidoma) bei dvi tamsios spalvos kontūravimui. Tamsios spalvos itin blogai pigmentuotos, kiek betepčiau vis vien produktas kažkur dingsta ant veido ir nesimato to tikro kontūravimo ryškumo.  Aš nerekomenduoju šio produkto, dėl vieno itin gero paletėje esančio highlighterio jos pirkti neapsimoka. Tiesa, jos kaina nesiekia 5 eurų , todėl jei mėgstate labai natūralius įvaizdžius, ieškote kažko ne itin ryškaus bei nenorite išleisti daug pinigų, tuomet galite mėginti, tačiau tai nėra tas produktas, kuris užkariautų kosmetinės turinį ir galėtų vadinti tobulu ir labiausiai naudojamu produktu . :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą