Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. rugpjūčio 9 d., antradienis

Golden Rose RICH COLOUR Nagų lakai



Jau senokai su jumis nekalbėjome apie nagų lakus. Kodėl? Todėl , kad nieko doro nebuvau gavusi, o aprašinėti niekam tikusius nagų lakus tiesiog neturiu nei noro, nei laiko. Žinojau, kad greitai mane turi pasiekti Golden Rose siuntinys su nagų lakais, tačiau tikrai nedėjau į juos daug vilčių. Na gi, būkim atviri, Golden Rose nėra tas prekės ženklas, kuris spinduliuotų kokybe, tačiau dabar atsiimu visus savo žodžius, nes būtent šie nagų lakai yra kažkas wow. Be didelio vargo išnešiojau penkias dienas ir visai nenoriu grįžti prie tokių "grandų" , kai ANNY. Nejaugi Golden Rose sugebėjo nurungti tokius nagų lakų "asus"? Visus atsakymus rasite įraše. :) 

Jei manęs kažkas paklausdavo kokius geriau rinktis nagų lakus, kad jie padoriai laikytųsi, aš išvardydavau krūva gamintojų, bet tik ne Golden Rose. Apie šį gamintoją tikrai niekada nepagalvodavau ir pati nedegiau dideliu noru kažką iš jo išbandyti. Viskas apsivertė aukštyn kojom, kai išbandžiau šiuos nagų lakus. :) Man net gėda sakyti, kad būtent jie man patinka žymiai labiau nei ANNY. Kaip pigios kosmetikos gamintojas sugebėjo ištobulinti, iki tokio aukšto lygio nagų laką, aš neįsivaizduoju. Man prireikė nemažai laiko susitaikyti jog nei truputį nebuvau teisi iš karto nuteisdama šį gamintoją. Taigi, pradėkime nuo to, kad kalbu būtent apie "Rich Color" kolekciją. Šią kolekciją sudaro be galo daug spalvų , tačiau aš išbandžiau : žalią (nr 36), mėlyną (nr 68), rožinę (nr 67), auksinius blizgučius (103) bei juodai sidabrinius (nr 118). 






Man labai patinka buteliukų dizainas, spalvų gamos bei storas ir platus šepetėlis. Dievinu tokius šepetėlius, nes padengti nago plokštę žymiai lengviau , nei naudojant itin ploną. Gamintojas rašo , kad pakanka vieno nagų lako sluoksnio, tačiau man norisi ryškiau, todėl patarčiau lakuoti dviem. Blizgučiai taip pat be galo gražūs, aš įsimylėjau auksinius. :))) Kaip ir minėjau , gražus manikiūras man išsilaikė ~ 5 dienas (naudojau ir pagrindą, ir viršutinį nagų laką). Manau, toks rezultatas tikrai labai geras , atsižvelgiant į tai, kad iš Golden Rose absoliučiai nieko nesitikėjau. :) Tikrai siūlau išbandyti. Ir kaina gera, ir kokybė nenuvils. :) Tik geriausi atsiliepimai.:) 





3 komentarai: