Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. rugpjūčio 22 d., pirmadienis

Maybelline Baby Lips gloss lūpų blizgiai


Kai tik gavau Maybelline naujienas, pirmi produktai, kuriuos puoliau bandyti -Baby Lips lūpų blizgesiai. Turbūt taip nutiko dėl to, kad man aplamai labai patinka Baby Lips balzamai, todėl iš šių tikėjausi tik geriausio. Galiu iš karto pasakyti, kad blizgesiai neturi itin ryškaus pigmento ir tarnauja labiau kaip vos atspalvio suteikiantys blizgiai, tačiau atspalvis 20 pas mane naudojasi kosminiu greičiu, atrodo be galo gražiai su mano numylėtu lūpų pieštuku. 






Nuo šiol lūpų priežiūra ir blizgesys gali būti kartu! Baby Lips Gloss – tai daugiau nei lūpų blizgis – drėkinantis, puoselėjantis, suteikiantis lūpoms švelnų atsplavį. Pamiršk sausas ir limpančias lūpas! Maitinantys aliejai minkština, drėkina ir švelnina lūpas iki 4 valandų. Maloni kreminė tekstūra bei vitaminas C suteiks lūpoms putlumo. Žingsniai: padenk viršutinę lūpą nuo vidurio iki lūpų kampučių palei lūpos kontūrą, išryškink savo apatinę lūpą ir mėgaukis nuostabia, spindinčia spalva. Rezultatas: sudrėkintos ir blizgančios lūpos su gaiviai rausvu atspalviu.


Parduotuvių lentynose iš viso yra penki skirtingi atspalviai iš kurių turiu tris ,mano manymu, labiausiai vykusius bei geriausiai atrodančius. Man be galo patinka itin maža blizgesių talpa - 5 ml, kadangi jie tikrai tilps į bet kokio dydžio delninę ar net kišenę. Visi Baby Lips blizgesiai nelimpa, skaniai bei saldžiai kvepia, puikiai drėkina bei maitina lūpas. Iš turimų trijų atspalvių man labiausiai įtiko - TAUPE WITH ME 20 švelniai kakavinis, nude atspalvis , kurį naudoju tik su lūpų pieštuku. Tokiu būdu atspalvis atrodo ryškesnis bei gaunasi lengvas ombre efektas. LIFE'S A PEACH 25 lengvas bei švelnus persikinis atspalvis taip pat puikiai atrodo ant lūpų švelniai jas iššviesindamas. Neutraliu atspalviu pavadinčiau FAB&FUCHSIA 35, kadangi blizgesys nesuteikia spalvos, matomas tik veidrodinis blizgesys. Blizgiai puikūs, tereikia atrasti savo atspalvį. Blizgesiai išlieka daug maž tiek pat kiek ir įprasti blizgesiai - tol kol jų nenuvalgai. :) Atspalvį  TAUPE WITH ME pirksiu dar ir dar, nes ne tiek daug teliko, o spalva bei pojūtis dėvint šį lūpų blizgį man be galo patinka. :) Vieno vieneto kaina ~ 4,99 eur.

Nuo apačios į viršų: LIFE'S A PEACH 25, TAUPE WITH ME 20, FAB&FUCHSIA 35.

TAUPE WITH ME 20 su essence lūpų pieštuku.

2 komentarai:

  1. Ooo, mano irgi ši spalva mėgstamiausia <3 turim kažką bendro :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano šitas irgi mėgstamiausias <3 turim kažką bendro :D

    AtsakytiPanaikinti