Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

Cien VITAL REGENERATIVE Day and Night cream



Sveikos mano mielosios! Mano savaitgalis praėjo tiesiog nuostabiai!! Šventėme mano tėvelių sidabrines vestuvių metines, todėl džiaugiuosi , kad visi planuoti baliukai jau praėjo ir galėsiu grįžti prie įprasto savo režimo. Nors mano gyvenime šiuo metu tikras "judesys" , namuose remontas varo iš proto , tačiau tie siuntiniai, kurie guli mano kambaryje visuomet praskaidrina man nuotaiką bei ,žinoma, jūs laiškai. Šiandien noriu pakalbėti apie du kremukus, kuriuos tikrai nebūčiau pati nusipirkusi jei ne LIDL. Cien prekės ženklas man neatrodė super patraukliai, o ir kaina produkcijos itin maža, todėl iš pradžių suabejojau jų kokybe. Mano pastebėjimai ir pagyros jau nugulė naujame įraše. 


Maitinamasis veikliųjų medžiagų kompleksas ir intensyvus drėkinimas, pritaikytas brandžios odos poreikiams. Norėčiau paminėti kelias sudedamąias dalis , kurias rasime šiame kreme. Glicerinas gera priemonė sausai odai, puikus drėkiklis. Glicerilo stearatas suteikia odai švelnų pojūtį, minkština, sudaro barjerą, neleidžiantį odai sausėti. Dikaprililio karbonatas minkštiklis, kondicionuoja odą. Ingredientas suformuoja plėvelę ir padeda sulaikyti odoje drėgmę bei saugo odos paviršių nuo neigiamo aplinkos poveikio. Nuo kitų minkštiklių skiriasi tuo, kad sudaryta plėvelė nėra lipni, slidi ar blizgi. Ji suteikia matinį efektą, odai – švelnumo ir lygumo pojūtį. Titano dioksidas UV absorbentas. Taukmedžių sviestas odai identiškas drėkiklis, pasižymintis priešuždegiminėmis ir antioksidacinėmis savybėmis, tinka net jautriai odai. Gauruotųjų sojų aliejus minkštiklis, drėkiklis, antioksidantas ir tt. Kremas turi malonu kvapą, konsistencija tiršta, tačiau gerai įsigerianti. Įpakavimas man nepaliko įspūdžio, tačiau sudėtis tikrai nebloga. Mane itin nustebino , kad sudėtyje yra taukmedžių sviestas, kuris yra ne tik naudingas ingredientas, bet ir puikus drėkiklis. 



Taip pat, mane labai nustebino savo sudėtimi Naktinis veido kremas Cien Regenerative. Sudėties pradžioje net 13 ingredientų yra saugūs, o kaip žinia, pirmieji 5-6 ingredientai sudaro produkto pagrindą. Pirmoje vietoje, žinoma, vanduo. Sudėtyje rasime paprastųjų ricinmedžių sėklų aliejaus, kuris minkština, drėkina, kondicionuoja odą. Ricinų aliejus minkština odą, taip pat atlieka drėkinamąją funkciją, pritraukdamas drėgmę. Bičių vaškas tarnauja kaip minkštiklis, emulsiklis. Argano aliejus drėkiklis, minkštiklis, saugo, ramina odą. Alantoinas mažina alergines reakcijas, uždegimus, ramina sudirgusią odą veikia antialergeniškai, priešuždegimiškai. Koenzimas antioksidantas, ramina odą, skatina kolageno gamybą. Tirpus kolagenas puikus drėkiklis ir tt. Kremas yra tvirto stiklo indelyje su plastmasiniu kamšteliu. Kvapas ganėtinai aitrus bei kvapingas, konsistencija sunkoka bei rieboka. Kartais prieš miegą norisi užsitepti kiek sunkesnį kremą, tai šis, būtent toks. Nors kremas ir riebus, tačiau jis nėra skalsus. Kremą sunkoka paskirstyti ant odos , jis nesidengia taip lengvai kaip dieninis. Nors man nelabai patiko kremo konsistencija, po nakties oda atrodo kaip po gerai drėkinančios kaukės - itin gaivi, pailsėjusi bei atsigavusi. Kremas itin intensyviai nakties metu regeneruoja bei atjaunina odą.

Negaliu patikėti tuo ką sakau, tačiau šie du kremai yra itin biudžetinis, tačiau labai geras pasirinkimas. Net mano mama pasakė, kad daugiau nebepirks brangių kremų, nes nemato tame prasmės. Kai kurių itin brangių gamintojų kremai , neretai būna daug blogesnės sudėties nei pigučiai.:) Labai rekomenduoju brandžiai bei sausesnei odai.

Cien produkciją galite įsigyte LIDL parduotuvėse. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą