Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

DIOR Addict Lip Glow


Po truputį pradedu patirti džiaugsmą gyvenant tarp dviejų šalių. Būdama Ukrainoje susipažinau su viena blogere, keliais gamintojais bei jų atstovais. Galiu pasakyti , kad skirtumas tarp to, kaip dirba Lietuvos bei Ukrainos įmonės su blogeriais - didžiulis. Viena Ukrainos blogerė patarė man parašyti laišką Dior'ui. Žinoma, mano reakcija buvo labai juokinga ir tikrai nemaniau, kad Ukrainoje bus kažkam įdomi kažkokia lietuvė dar ir rašanti lietuvių kalba. Nors rusiškai kalbu puikiai, o ukrainiečių kalbą suprantu be problemų, visgi man atrodė, kad jiems nėra tikslo skirti produkciją netikslingai rinkai. Tačiau, peržiūrėjusi savo blogo statistiką bei auditoriją, supratau, kad Ukrainoje mane skaito ne ką mažiau. Lietuvaičių visur apstu. :D Žodžiu, esmė tame, kad Dior man atrašė!!!! Užpildžiau formą, kurioje nurodžiau savo kontaktus ir Ukrainoje , ir Lietuvoje, ir ką jūs galvojat.... Gaunu aš tą Dior'ą iš Ukrainos į Lietuvą. Ar jūs įsivaizduojate koks man šokas ? Tiesiog negaliu iki šiol patikėti tuo, kas su manimi vyksta. :D Vieną dieną aš nusiminusi, nes kažkas iš Lietuvos manęs neįvertino, kitą dieną aš jau skraidžioju padebesiais. Po tokios ilgos įžangos, noriu tiesiog pasidalinti gautu grožiu su jumis bei, žinoma, pasvajoti, kad tokių siuntinių būtų tik daugiau. 



Taigi, aš gavau rinkinuką Dior Addict Lip Glow, kuriame radau du balzamus - 001 Pink spalvytės bei 004 Coral. Jei reikėtų pirkti pačiai, turbūt rinkčiausi rinkinį, kuriame galima rasti ne tik balzamą, bet ir blizgesį. Apie tobulas pakuotes turbūt kalbėti net nereikia, nes juk tai DIOR !!!!!! Coral spalvytė man nelabai patiko , nes Pik nurungė bet kokius bandymus jai prasiveržti į priekį. Jei pirkčiau tai tik 001 atspalvį, kuris labai natūraliai išryškina lūpų spalvą. Lip Glow kvapas kiek mėtinis, itin gerai drėkina bei maitina, lūpos jaučiasi komfortiškai bei atrodo gražiai. Įprastai, norint atskleisti produkto grožį, reikia galvoti kaip jį pateikti bei kokiu kampu nufotografuoti. DIOR kalba pats už save, todėl nereikia daug žodžių ar įmantrių kompozicijų, tegul kalba nuotraukos. :) Balzamai man be galo patiko, kitaip , turbūt, ir būti negalėjo. :)))




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą