Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. spalio 12 d., trečiadienis

Veganboxclub.eu veganiška maisto dėžutė



Nors ir neesu veganė, į veganiškus produktus patyliukais pasižiūriu. Nežinau kodėl, bet jie man atrodo tarsi koks delikatesas bei skonių prasme, įdomesnis produktas. Šį kartą noriu su jumis pasidalinti itin gera idėja bei atradimu tai - veganbox dėžute, kurioje jūs rasite tiek daug visokiausio gėrio bei turbūt keikvieno vegano svajonę - daug daug sveiko maisto. Esame pripratusios užsakinėti grožio dėžutes, tačiau, bent jau man, jos jau pabodo. Turbūt nieko nėra geriau, už netikėtumo džiaugsmą, gaunant sveiko maisto dėžutę su nežinomu jos turiniu.  Ilgai netauškus, skubu rodyti, kas gi slėpėsi jos viduje. 


Pradėkime nuo to, kad veganbox galima užsisakyti vienam, trim ar šešiems mėnesiams. Tai reiškia, kad jei užsisakėte vienam mėnesiui daugiau jos nebegausite. Jei užsisakėte trims menesiams, tris mėnesius iš eilės gausite nurodytu adresu veganbox dėžutę. Kiekviena mėnesį dėžutės turinys kinta, todėl kiekvieną kartą gaunate vis kitus produktus. Dar vienas svarbus aspektas, veganbox yra trijų skirtingų dydžių bei kainų: small (įeina 4-6 produktai, kaina 19,90eu), classic box (įeina 8-10 produktų, kaina 24,90 eur) bei big box (įeina 12-14 produktų, kaina 29,90 eur). Man atkeliavo vidutinio dydžio - Classic box dėžutė, kurioje radau aštuonis produktus. 



Atidariusi dėžutę pasakiau wow. Toks jausmas, kad viskas buvo supakuota būtent man, nes mėgstu visus produktus, kurie buvo įdėti į dėžutę. Labiausiai džiūgavau dėl raviolių - D'Angelo organic Ravioli with vegan filling 250g. Kaip aš mėgstu raviolius! Turimi ravioliai yra su veganišku įdaru , jų užtenka 2-3 porcijoms. Dar vienas mano mylimas dalykėlis - pomidorų sriuba. Be jos tiesiog negaliu gyventi ir jei kur nors randu šią sriubą, būtinai užsisakau. Vantastic Foods Veggie meal organic soup Tomato - Pear 360ml itin greitai pagaminama sriuba. Labai norėčiau, kad visos sriubos greito paruošimo , būtų tokios geros sudėties kaip ši. Toliau turime  Vantastic Foods Soya medaillons soya meat 200g kaip gi be jų. :) Vantastic Foods falafel fix organic falafel powder curry 170g mišinys skirtas paruošti arabiškiems falafeliams su kariu. Falafeliai -  aliejuje kepamas patiekalas iš avinžirnių ir/arba pupų miltų. Tai tradicinis arabiškas patiekalas, patiekiamas su rytietiška duona, vadinama pita, arba susuktas į lavašą. Gaminti dar nebandžiau, tačiau reikės būtinai išbandyti bei paragauti. Tikiu, kad skonis turėtų būti neįprastas bei įdomus.  Toliau radau dvi dešreles - Veggyness Organic Spacebar Landjager bei Topas Wheaty Organic Spacebar pumpkin bite 40 g, kurios atrodo ne itin skaniai, paragavus skonis įdomus ir tikrai neprimenantis įprastas dešreles. Aš net pasakyčiau, kad tai labiau sūrį primenantis produktas. Man nelabai patiko. :) Na ir lieka du saldūs produktai - Fourre sandwich biscuits strawberry 300g bei Helden snacks organic WUPP. Sausainiai labai skaniai kvepia branškėmis ir yra be galo skanūs. WUPP užkandis iš pradžių mane suklaidino, nes maniau, kad tai bus duonučiai. Galiausiai supratau, kad tai saldus užkandis su obuoliu bei kokosu. Beje, skanus. :) Žinau, kad užsakinėjant tokias dėžutes, gauname katę maiše, tačiau mano nuomone, ši dėžutė puiki alternatyva veganams ar tiesiog žmonėms norintiems paeksperimentuoti su maistu. Aš likau patenkinta jos turiniu ir tikrai viskas bus suvalgyta. :))







Užsisakyti dėžutę galite http://veganboxclub.eu/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą