Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. lapkričio 23 d., trečiadienis

Dove gentle exfoliating bei nourishing care & oil dušo želės


O mano numylėtasis, Dove. Labai myliu šią kompaniją bei jos produktus, jų dėmesį moterims bei nerealiai plačią kvapų paletę. Šį kartą trumpa apžvalga apie kas dieną naudojamus bei mums įprastus produktus be kurių neįsivaizduojame savo rutinos. Jūsų dėmesiui Dove dušo želės.

Visai neseniai jums pasakojau apie Dove nourishing care shower oil dušo aliejų, kuris idealia tinka žiemos sezonui, nes yra aliejinės konsistencijos, puikiai maitina bei drėkina odą. Dušo želės nepakeičiamos kasdienėje odos priežiūroje. Kas nemėgsta gero dušo su kvapniais dušo želės aromatais?:) Turbūt niekas. Man patinka, kai maudynių metu galiu pasimėgauti skaniais aromatais, nuteikiančiais teigiamai visai ateinančiai dienai. Dove dušo želės mano vonioje gyvena labai ilgai ir nematau tikslo jų keisti kažkokiomis kitomis. Mane tenkina viskas : ir kvapai, ir kaip produktas prausia odą, ir odos pojūtis po prausimosi. Taip sutinku, sudėtis nėra ideali ir galėtų būti geresnė, tačiau tai nekeičia mano požiūro į šią kompaniją. Naudoju dvi dušo želes - gentle exfoliating bei nourishing care & oil. Gentle exfoliating pasižymi gaiviu kvapu, tiršta konsistencija bei mažomis mėlynomis dalelėmis, kurios švelniai šveičia odą. Nors sudėtyje ir yra mažos granulytės, jų beveik nejaučiu prausiantis, todėl neišsigąskite ir drąsiai naudokite nors ir kiekvieną dieną. Savo saldžiu kvapu man žymiai labiau patiko Dove nourishing care & oil dušo želė su marokietišku argano aliejumi. Na taip skaniai kvepia, kad šią dušo želę kartoju jau ne vieną kartą. Ši dušo želė neturi jokių granulių, gerai maitina odą bei ją švelnina. Kiekvienai dušo želei yra ir muiliuko atitikmuo, kuriuos su malonumu naudoju , nes jie nesausina odos. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą