Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. lapkričio 8 d., antradienis

Makeup Revolution cover & conceal light - medium paletė


Dažniausiai, kai aš kalbu apie Makeup Revolution kosmetiką, aš ją giriu ir giriu . Tačiau šį kartą, esu be galo pikta bei nusivylusi, nes iš viso nesuprantu , kaip galima išleisti tokį niekam tikusį produktą, kuris realiai turėtų gerai maskuoti bei kontūruoti, o iš tikrųjų - nedaro nieko. Šį kartą labai daug priekaištų bei pastebėjimų šiai, iš pirmo žvilgsnio , idealia cover & conceal paletei.

Kai gavau šią paletę testavimui, žinoma, apsidžiaugiau. Kaip tik tuo metu man buvo pasibaigę tokio tipo produktai, todėl labai tikėjausi, kad paletė pasiteisins ir bus naudojama itin dažnai. Kaip ir daugumai Makeup Revolution palečių, būdingas juodo plastiko įpakavimas bei didelis veidrodis. Tačiau, šį kartą mane labiausiai domino pats produktas, kuris , kaip ir minėjau, labai nuvylė. Produkto konsistencija itin riebi, su ja itin sudėtinga dirbti. O kaip tragiškai išryškina poras ir ne tik , kad nepaslepia trūkumų,  o juos dar labiau išryškina. Visus sausesnius odos plotelius šis produktas siaubingai paryškina, o didelių netobulumų iš vis nepavyks užmaskuoti. Man patinka pilno maskavimo maskuokliai, kurie itin gerai maskuoja, tačiau ant veido neatrodo perkrautai. Cover & conceal paletėje esantys produktai itin matomi ant odos. Man nepatinka kaip jie dengiasi bei sklaidosi, man nepatinka kokį efektą jie sukurią. Paletėje esančios spalvos galiausiai ant veido odos atrodo labai panašiai, o tamsiausia spalva , su kuria galima kontūruoti veidą, nėra gerai pigmentuota. Ši paletė yra tiesiog visų minusų rinkinys ir 10 eurų bus išmesti tiesiog į balą, geriau nusipirkite skystą šviesų maskuoklį bei tamsų. Tikrai niekam nerekomenduoju pirkti šios paletės, apeikite ją ir net nežiūrėkite. 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą