Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. lapkričio 15 d., antradienis

Mano Kalėdinių dovanų wishlist / norų sąrašas!




Manau jau pats laikas pakalbėti apie dovanas, kadangi jau dauguma dėliojasi pirkinių krepšelius bei ruošiasi dovanų maratonui. Į savo norų sąrašą įtraukiau dalykėlius, kuriuos labai norėčiau gauti dovanų ir manau šis norų sąrašas tikrai palengvins dalią mano artimiesiems, kurie nuolat yra nežinioje renkantis man dovaną. Taigi, nieko nelaukusios, pradėkime. 

Kokia dovana geresnė? Pradėkime nuo to, kad aš esu ne už kiekybę, o už kokybę. Man tikrai nėra būtina gauti milijoną daiktų su man absoliučiai nereikalingais dalykais, geriau padovanoti vieną, bet reikalingą bei širdžiai mielą daiktą. 

Kvapai. Dievinu vanilės aromatą, saldžius bei rudeniškai/žiemiškus kvapus. Net jei kažkam kvapas būna per saldus, man -pats tas. :) 

Pastebėjau, kad nemažai žmonių nusimina gavę žvakę, arbatos, tapkutes ar kojines. Žinot, man šie dalykėliai labai patinka. Kada jei ne žiemą dovanoti tokius šiltus bei mielus daiktus?:) Labai norėčiau gauti merinos vilnos tapkutes, jos labai šiltos ir labai kokybiškos. Žvakių..kuo daugiau žvakių! :D Dievužėl, be jų negaliu gyventi. O dar knygyne buvau užmačiusi yankee candle mašinos kvapuką. Noriu!!! Na ir aišku, visokiausi smilkalai, kvapai namams taip pat labai laukiami. :))

Kalbant apie valgomus dalykus, labai norėčiau gauti įdomaus bei gardaus šokolado ir , aišku, juodos arbatos su apelsino žievele bei citrusais. Dievinu juodą arbatą ir negaliu pakęsti grynos žalios  bei juodos su raudonais vaisiais. 

Kaip bebūtų keista, iš kosmetikos man taip pat kai ko reikia. :) Visų pirma, man laaabaiii reikia gero šviesaus maskuoklio, kuris gerai paslėptų visus defektus bei iššviesintų paakius. Kiek girdėjau , visai neblogi Maybelline Fit Me bei NAKED. Labai noriu išbandyti išgirtą Maybelline Matte maker pudrytę. Iš Nyxo domina antakių želę, The Balm The Manizer Sisters paletė bei iš The Body Shop kūno sviestas su cinamonu bei obuoliais. Pati sau pasidovanosiu Dior Nude makiažo pagrindą, o Victor Rolf kvepalai turbūt bus vyro dovana. :) 

1 komentaras:

  1. Perskaičius šitą postą, pamaniau, kad visai gera idėja būtų jei visi paruoštu tokius dovanų sąrašus. Gal nebūtinai tokius ilgus kaip čia, bet nors iš kelių daiktų, kurių labai norėtų. Taip būtų daug paprasčiau nupirkti dovaną ir būtum tikras, kad patiks. Turbūt ir man jau reikėtų pagalvoti apie kalėdinių dovanų pirkimą ir siuntimą užsienyje gyvenantiems artimiesiems, nes prieš šventes siuntu pervezimas i anglija gali užtrukti daug ilgiau...

    AtsakytiPanaikinti