Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

ADVENTO KALENDORIAI 1-3 dienos



Pagaliau pagaliau pagaliau sulaukiau tos dienos, kai galima be sąžinės graužaties pradėti išpakuoti Advento Kalendorius, kurių turiu net tris. Pirmasis - L'occitane en Provence, kurį tikrai žinojau, kad šiais metais turėsiu, nes jis tiesiog dieviškas. Antrasis - Douglas bei trečiasis nuo Patricijos iš O jei noriu dar?. Ilgai netauškus, noriu jums viską parodyti bei papasakoti, kad mane nudžiugino labiausiai. 

Taigi, noriu pradėti nuo to, kad aš be galo dievinu L'occitane kompaniją. Renkantis dovanas draugams ar artimiesiems aš tikrai žinau, kad nuėjusi į šią parduotuvę rasiu visko ko man reikia. L'occitane išleidžia ne tik puikius produktus, tačiau ypač didelį dėmesį skiria produktų išvaizdai. Man patinka turėti ne tik gerą rankų kremą, bet ir gražų jo įpakavimą. Pats kalendorius primena atverčiamą knygą, kurios viduje slepiasi mažos miniatiūros. Kalendorius susideda iš 24 mažų langelių, jo kaina siekia ~ 49 eurus, o produktų vertė ~ 78 eurai. Išpakavusi tris dienas radau:




1. Vėsinamą verbenų rankų kremą. Šis rankų kremas praturtintas organiniu verbenų ekstraktu iš Provanso drėkina ir atgaivina rankų odą. Papildytas mėtų ir čiobrelių eteriniais aliejais, mažina prakaitavimą, švelnina bei subtiliai pakvėpina.

2. Kūno losjoną sausai odai su 15% taukmedžių sviesto. Kreminės, prabangios tekstūros kūno losjonas atsato odos struktūrą, intensyviai drėkina ir apsaugo nuo sausinančio vandens poveikio. Sudėtyje yra 15% taukmedžių sviesto, abrikosų ir kokosų aliejaus, kurių dėka Jūsų oda atrodo tobula.

3. Migdolų kūno pienelį. Ypatingai lengvos konsistencijos migdolų kūno pienelyje yra migdolų aliejaus, pienelio, baltymų ir silicio, kurie maitina odą ir suteikia švelnumo bei elastingumo. Pienelio sudėtyje esantys mikroperlai vizualiai lygina odą ir suteikia blizgesio. 

Esu nerealiai patenkinta radiniais ir jau net dabar žinau, kad L'occitane kalendorius man pasiteisins 100 %.



Sekantis kalendorius yra iš Douglas. Pripažinkime, įpakavimas atrodo wow. Taip šventiškai ir prabangiai. Dovanėlę primenantis kalendorius itin gražiai žiūrisi po eglute. :) Dabar pažiūrėkime ką gi aš radau per tris dienas. Tai buvo skaistalai bei dviejų atspalvių šešėliai. Kol kas didelių pagyrų nebus, kadangi tai tik pradžia. :) 



Na ir galiausiai, su blogere Patricija apsikeitėme dovanomis už 50 eurų (aš išleidau ženkliai daugiau :D), viso turėjo būti 24 dovanėles, kurias galime išpakuoti atėjus vienai ar kitai dienai. Prieš perkant dovanas praleidau nemažai laiko nagrinėjant kas jai patinka bei ką ji naudoja dažniausiai (skaičiau jos straipsnius bei žiūrėjau video), todėl tikiu, kad mano pastangos nenuėjo veltui. Šiaip labai nemėgstu, kai ruošiant dovanas nepagalvojama apie būtent tą žmogų, o ruošiama kas šauna į galvą. Juk siuntinys turi patikti ne man, o žmogui, kuris jį gaus. Vieną dalykėlį labai norėjau nupirkti būtent Patricijai, kadangi ji buvo rašiusi , kad nori tokio antro. :)) Teko palaukti ir užsakymo, kadangi būtent tas dalykėlis atkeliavo iš internetinės parduotuvės. Žodžiu, mano dovanotas dovanas galėsite pamatyti jos puslapėlyje, o aš dalinuosi su jumis savo radiniais. Taigi savo siuntinyje radau šokoladinį advento kalendorių (atspėjau bepakuodama), kojinę bei kūno šveitiklį. Advento kalendorių jau iš manęs atėmė bei beveik suvalgė :D , kojinė kažkur bus panaudota, o šveitiklis lauks manęs vonioje (beje labai skaniai kvepia ir pagamintas pačios Patricijos). Patricija minėjo, kad dauguma dalykų ji pagamino pati, todėl numanau, kad manęs laukia dar ne vienas jos gamintas kosmetikos gaminys. :) Turbūt apie L'occitane galiu nebesvajoti. :D 

Tai tiek šiam kartui. :)) Esu nerealiai patenkinta tuo, kad mano kiekviena nauja diena nušvinta netikėtomis dovanomis, kurios praskaidrina nuotaiką bei leidžia smagiau laukti švenčių. :))) Toliau kartu pakuosime 4-6 dienas. :) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą