Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. gruodžio 9 d., penktadienis

ADVENTO KALENDORIAI 7-9 dienos


Atrodo tik neseniai prasidėjo Adventinių kalendorių pakavimas, o jau žiūri 9 diena. :) Kažkoks kosmosas vyksta su laiku..Ir kur jis taip skuba? Dalinuosi radiniais ir toliau, ir galiu pasakyti, kad kuo toliau, tuo man labiau patinka L'occitane kalendorius, ko negalėčiau pasakyti apie Douglas. 



Radiniai L'occitane kalendoriuje:

1. Dušo želė „Thé Vert & Bigarade“. Ši unikalios konsistencijos dušo želė švelniai prausia odą, subtiliai pakvėpina ją gaiviu aromatu, kuriame dominuoja žaliosios arbatos ir karčiojo apelsino akordai. 

2. Taukmedžių dušo kremas. Subtilaus aromato ir turtingos sudėties dušo kremas švelniai prausia odą jos nesausindamas ir išsaugodamas natūralų balansą. Kreminės tekstūros prausiklyje yra 5% gryno taukmedžių sviesto, kuris drėkina odą ir neleidžia išsausėti, natūralus palmių putoklis ir sojų baltymai suteikia odai stangrumo ir švelnumo, o plaukams sveiko blizgesio.

3. Muilas su verbenų lapais. Švelnaus muilo sudėtyje yra smulkintų verbenų lapelių, kurie prausiantis švelniai šveičia odą. Galima naudoti rankoms ir kūnui prausti. Augalinės sudėties, neutralus muilas neerzina odos.

Esu tokia laiminga, kad atstovai man padovanojo šį kalendorių švenčių proga, kadangi jis tikrai nerealus. Man labai patinka atrinktos miniatiūros, galima išmėginti ir labiau susipažinti su gaminiais , kurių net nebandei. Super super ir kuo tolyn, tuo geryn. :)


Radiniai Douglas kalendoriuje:

Nagų dailei skirtus burbuliukus bei dviejų atspalvių šešėlius. Galiu pasakyti, po truputį pradedu nusivilti šiuo kalendoriumi, kadangi nu jau kiek galima tų šešėlių. :)) Nemanau, kad nagų dailei panaudosiu šiuos papuošimus, nes paprasčiausiai tokių nemėgstu. Kiek  žinau manęs dar laukia itin daug šešėlių tolimesnėse dienose bei dar keli nagų dailės papuošimai. Nežinau nežinau...Silpnokai. 



Nuo Patricijos man atiteko didžiulis stiklainis su žvakėmis, užrašų knygutė bei lūpų balzamas. O kaip aš dievinu žvakes. :)) Man jų niekada nebus per daug. :) Ir dabar jau supratau ką reiškė Patricijos žodžiai jog manęs laukia ir ne viena žvakė. :) Užrašų knygučių man visad trūksta, todėl greičiausiai bus panaudota receptas užrašyti. Na , o lūpų balzamas tiesiog būtinas žiemos metu , o dar, kai pagamintas su meile ir iš natūralių dalykėlių, tai iš vis super. :) 

Gražaus ir šilto jums penktadienio, mielosios. :) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą