Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. gruodžio 26 d., pirmadienis

Drabužių užsakymas iš Zaful bei SAMMYdress



Sveikos, mielosios! Labai noriu visas pasveikinti su šventėmis bei padėkoti už tai, kad skaitote bei esate kartu. Niekada nesitikėjau kad blogas pasieks tokį lygį, kad bus ant tiek skaitomas bei žiūrimas. Man tai didžiulis pasiekimas, kuriuo be galo džiaugiuosi. Prieš šventes, dariau nemažai drabužių užsakymų. Kiniečių parduotuvės mielai bendradarbiauja su blogeriais bei leidžia išsirinkti tau patinkamus rūbus. Aš esu tam, kad papasakočiau jums apie kokybę, dydžius, ar nuotraukos atitinka realybę ir tt. Patikėkite, aš net pati prieš renkantis drabužius peržiūrėjau nemažai blogerių įrašų, nuotraukų bei atsiliepimų, todėl dabar galiu džiaugtis savo naujais pirkiniais, o ne verkti, kad atkeliavo nežinia kas. :) Šį kartą apžvelgsiu marškinėlius bei super puošnų kombinezoną, na, o kitą kartą jūsų lauks odinukės, paltas bei daug kitų smulkmenų. 

zaful.com?lkid=29728l parduotuvė jau yra patikrinta laiko, todėl galiu drąsiai sakyti, kad beveik visi rūbai , kurie pavaizduoti puslapio nuotraukose taip pat atrodo ir realybėje. Man patinka, kad zaful turi savo instagram puslapį https://www.instagram.com/zaful/?lkid=29728, kuriame kelia kitų merginų nuotraukas su jų rūbais. Būtent tai padeda atsirinkti  geresnės kokybės rūbą, todėl rekomenduoju visuomet pasiieškoti realių nuotraukų bei merginų atsiliepimų po nuotraukomis. Žvelgiant į kainas, jos ganėtinai protingos, būna labai gerų akcijų, kurių metu galima įsigyti rūbus žymiai pigiau. 

Užsisakiau S dydžio marškinėlius, kaina ~ 16,99 doleriai, kurie zaful puslapyje atrodo štai taip: http://www.zaful.com/high-low-striped-dragonfly-embroidered-shirt-p_230157.html?lkid=29728


Realybėje atrodo štai taip: 




Marškinėlių dydis atitiko standartinį S dydį. Be galo patiko medžiaga (medvilnės mišinys) , kuri visiškai nesiglamžo, rankovės ilgos. Raštai prisiūti prie marškinėlių, o išsiuvinėti atskirai. Šiaip kokybė superinė tikrai užsakinėčiau dar. 


Kitų marškinėlių užsisakiau xs dydį, kaina ~ 14,99 dolerio ir dabar nesuprantu , kodėl aš taip padariau. :) Zaful puslapyje atrodo štai taip: http://www.zaful.com/embroidered-striped-casual-shirt-p_216236.html?lkid=29728


Realybėje atrodo štai taip:




Viskas kaip ir neblogai , tačiau marškiniai kiek spaudžia ties krūtine bei yra trumpoki. Kitą kartą rinkčiausi S dydį. Lyginant su anais marškiniais, šie be galo glamžosi, sudėtis poliesteris. Patiko, kad raštai išsiuvinėti tiesiai ant marškinių ,o nėra prisiūti atskirai. Mane labai prajuokino etiketė, kurioje matote ženklą Zara. Kiek žinau Zara turi lygiai tokius pačius marškinius. :) Nebūtų kiniečiai. :) Vos nepamiršau, rankovės iki alkūnių, nuotraukoje man pasirodė ilgesnės. 

Labiausiai laukiau šio tviskančio bei žėrinčio kombinezono. Užsisakiau S dydį, kaina ~ 37,99 dolerio. Zaful puslapyje atrodo štai taip: http://www.zaful.com/sequins-plunging-neck-long-sleeve-waisted-romper-p_189872.html?lkid=29728


Realybėje atrodo štai taip:




Pradėkime nuo to, kad esu 165 cm ūgio. Kombinezonas man tiko idealiai, tačiau jei esate aukštesnė, jau gali būt mažokas bei tempti. Apačia šortų pavidalo, viskas išsiuvinėta blizgučiais, yra diržas. Iškirptė itin gili, tad turėkite tai omenyje. :) Visas derinys atrodo itin puošniai bei prabangiai, tikrai vertas savo kainos. Be to , galite nepergyventi, kad kombinezonas persišviečia, kadangi iš vidaus yra prisiūta maloni medžiaga, kuri padeda to išvengti (persišviečia tik rankovės). Aš laaabaiii patenkinta. :))


Iš http://www.sammydress.com?lkid=358925 užsisakiau rankinuką, kuris yra labai mažytis ir kainuoja ~ 9,21 dolerio. Puslapyje jis atrodo štai taip: http://www.sammydress.com/product2965569.html?lkid=358925


Realybėje atrodo štai taip: 



Tikėjausi , kad rankinukas bus kiek didesnis. Į jį sutalpinsite telefoną, piniginę ir mažas šukas. :) 

Šiam kartui tiek, merginos. :))

2 komentarai:

  1. Per kiek laiko atsiunčia prekes iš Zaful? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai labai gražūs... Tik čia visi S dydžio, kaip supratau, tai gal ir dėl to dar gražiai atrodo... Nes man reikalingi dideliu dydziu marskineliai, lygios spalvos, nes dažniausiai tokie raštai tik padidina viską.. Nors man tikrai labai gražu. Bet aš renkuosi vienspalvius dažniausiai ir arba laisvus arba pagal kūno liniją. Gal teko kada susidurti su plius dydžio specializuotomis parduotuvėmis internete? Kokie atsiliepimai?

    AtsakytiPanaikinti