Instagram: viktorija_andriukaitiene

2017 m. sausio 10 d., antradienis

KEUNE CARE VITAL NUTRITION ŠAMPŪNAS, KONDICIONIERIUS SAUSIEMS, PAŽEISTIEMS PLAUKAMS bei UŽPILDAS MAŽINANTIS PLAUKŲ PORĖTUMĄ



Turbūt pristatinėti KEUNE prekės ženklą nereikia. Bent jau mano vonioje ši kompanija užsitarnavo gerą vardą bei kokybę, tačiau šį kartą man tiko ne viskas. Iš tiesų, nuliūdau, nes mano plaukai niekaip nenorėjo susidraugauti su šiomis priemonėmis, tačiau, vargais negalais, supratau, kad šampūnui bei kondicionieriui neturiu didelių priekaištų, tačiau užpildui mažinančiam plaukų porėtumą jų tikrai atsirado.

Pradėkime nuo to, kad mano plaukai labai kaprizingi. Galvos oda mėgsta itin greitai susiriebaluoti, o pats plaukas pasausėti. KEUNE Vital Nutrition linija skirta sausiems bei pažeistiems plaukams. Kaip ir viskas turėjo tikti, tačiau... Anksčiau naudodama kitas KEUNE priemones, galėjau džiaugtis itin švelniais, minkštais bei blizgančiai plaukais, tačiau viso to aš nepastebėjau su šia linija. Naudodama visus tris produktus nepamačiau jokio pagerėjimo plaukų būklėje, man nepatiko, kad plaukai per daug prigludę, dar greičiau riebalavosi. Vienok, naudoti tik šampūną man patiko žymiai labiau. Jam neturiu jokių priekaištų, todėl kaip atskira priemonė man net labai patiko. Turiu didelių klausimų plaukų porėtumą mažinančiam užpildui, kuris kainuoja ~ 23 eurus, o nedaro nieko. Nei jis man atgaivino plauką, nei padarė kažkokių stebuklų. Vietoj šio produkto, naudoju purškiamą kondicionierių ar aliejuką, kuris akivaizdžiai pagerina plauko būklę. Pilnai tikiu, kad produktai tiesiog netiko mano plaukui. Jie nėra blogi, tačiau sau jų tikrai nesirinkčiau. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą