Instagram: viktorija_andriukaitiene

2017 m. sausio 11 d., trečiadienis

Mano kosmetinės turinys


Džiugu , merginos, kad mūsų gretos tik didėja. Aš vis sulaukiu iš jūsų tų pačių klausimų bei prašymų parodyti mano mėgiamiausius produktus bei dekoratyvinės kosmetikos priemones, kurias naudoju bei perku pakartotinai. Iš tiesų, turiu numylėtuosius produktus, kuriuos drąsiai rekomenduoju, bei be , kurių neįsivaizduoju savo makiažo. Taigi, dalinuosi savo mažais atradimais. 

Didžiausiu mano atradimu tapo - CATRICE Liquid camouflage high coverage maskuoklis. Turbūt dabar pagalvosite koks dar Catrice? Kur Mac, nyx ir tt..? Nieko blogo neturiu prieš Mac maskuolį, atvirkščiai, žinau , kad dauguma jį naudoja dėl itin gero maskavimo bei išsilaikymo, tačiau manęs netenkina kaina. Aš maskuoklį naudoju beveik visuomet, todėl labai greitai sunaudoju. Turbūt išleisčiau visus pinigus vien ant maskuoklių, jei rinkčiausi brangesnės kategorijos prekės ženklą. Kalbant apie Catrice jis kainuoja tik ~ 3 eurus. Puikiai maskuoja, yra ganėtinai skystos konsistencijos, idealiai išsilaiko ir nesubėga į raukšlytes. Šis produktas turi du atspalvius ir aš rekomenduoju tik 020 light beige, kadangi jis puikiai maskuoja paakius, paraudimus. 010 atspalvis yra labai blyškus bei šaltas, jis tiks norinčioms iššviesinti tam tikras zonas. Nebežinau kelintas tai indelis..gal 8. :) Pirkau ir pirksiu dar. Labai pigus produktas su superine kokybe. 


Kalbant apie skystas pudrytes bei BB kremus, mylimiausius turiu keturis: MAC Studio fix fluid spf 15, PAESE Long Cover Fluid, BeYu Nutri Power foundation bei BB kremukas + Primer iš PUPA  001 nude.  Visos trys pudros labai gerai maskuoja, ilgai išsilaiko bei nesausina odos. Na, o kas dienai renkuosi , žinoma, BB kremą, kuris pasižymi taip pat geru maskavimu, geru drėkinimu bei itin gražiu pasidengimu. Tai mano šventas ketvertukas, be kurio niekur. :)


Veido matiškumą palaiko BOURJOIS healthy balance kompaktinė pudra su vaisių ekstraktais (spalva vanilla). Matiškumo ji tikrai neišlaiko 10 valandu, tačiau labai gražiai sulygina veido toną, jis tampa kaip porcelianinis. Kai buvau makiažo pamokoje pas Militą, ji labai gyrė šią pudrytę ir labai rekomendavo nusipirkti. Žinot, tikrai nesigailiu, kad nusipirkau, nes ir kainuoja nedaug, ir labai gražiai atrodo ant veido. 


Mano vienintelis ir nepakartojamas gražius antakius sukuriantis dalykėlis - PUPA Eyebrow Definition Cream. Atrodo, kad jo yra itin mažai, tačiau aš neįsivaizduoju kada sunaudosiu visą indelį. Jo reikia tiek nedaug, išsilaiko pasakiškai, o ir spalva man labai patinka 002.



Kalbant apie veido kontūravimą, ilgą laiką naudojau Sleek kontūravimo paletę, kuri susideda iš dviejų dalių - bronzanto bei highliterio, tačiau , kai testavimui gavau Oriflame Giordani Gold kolekcijos presuotus perlus, naudoju tik juos. Dėka to, kad produktas turi spindinčiu dalelių, itin gražiai atrodo ant skruostikaulio, gerai kontūruoja bei liejasi šviesoje. Kai kas nors paklausia ką aš naudoju skruosstams, niekas negali patikėti, kad tai priemonės iš Oriflame. :) Na, o zonas, kurias noriu iššviesinti padengiu L'oreal true match highliteriu spalvytė rosy glow.


Lūpų dažų aš naudoju itin mažai, kadangi esu įpratusi šiam reikalui naudoti lūpų pieštukus. Tačiau mano mylimiausiai lūpų blizgiais išlieka tik Victoria's Secret dvi spalvytės - Mocktail hour bei Candy baby. Jie tobuli. :)) Geru išsilaikymu bei matiniu efektu pasižymi dauguma Pupa lūpų dažų bei fluidų, o visai neseniai pamilau essence putėsius. Žinot jų išsilaikymas tikrai prastas, išliks tik iki to laiko kol jūs nieko nevalgysite bei negersite, tačiau spalva....omg aš ją dievinu 03 girl of today. Norit išlaikyti lūpų dažą kiek ilgiau, pradžiai naudoju golden rose lūpų pieštuką ir tuomet padengiu šiais putėsiais.

Kaip matote nekalbėjau nei apie akių tušą, eyelinerį ar šešėlius. Kodėl? Tušai pas mane keičiasi kosminiu greičiu, reikėtų kiek labiau pasigilinti ką galėčiau iš jų rekomenduoti, tačiau su Lancome Lancome Grandiose turšu bei eyelineriu tikrai neprašausite, o pačių tobuliausių šešėlių turbūt dar nebandžiau. :) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą