Instagram: viktorija_andriukaitiene

2017 m. vasario 9 d., ketvirtadienis

Gabriella Salvete Naujienos


Šią savaitę buvo itin sunku kažką rašyti, kadangi sveikata nelabai leido to daryti nors kalbėti apie ką tikrai yra. Kol laukiu naujų siuntų iš Lietuvos, stengiuosi pabaigti apžvelgti užsigulėjusius produktus bei tuos , kurių testavimui prireikė daugiau laiko. Gabriella Salvete priskiriama prie pigesnių gamintojų, tarp kurių kartais galima atrasti ir visai neblogų produktų. Iš karto atskleisiu, kad patiko tikrai ne viskas, atradau daugokai minusų, tačiau pliusų taip pat rasime.


Savo kosmetinėje turbūt neturiu nei vieno produkto (apart chubby lips lūpų pieštuko , kuris man yra nerealus), kuris būtų iš Gabriella Salvete. Turbūt tapau išlepinta ir ,kad produktas būtų naudojamas vos ne kasdien , reikia nemažai pasistengti bei įtikti mano įnoriams. Joks vakarinis makiažas neapsieina be makiažo bazės, kuri padeda išlaikyti makiažą savo vietoje viso vakaro metu. GABRIELLA SALVETE DIAMANTE makiažo bazė yra silikoninė, labai gražiai dengiasi bei yra itin skalsi. Yra merginų, kurioms nepatinka silikoninės makiažo bazės, tačiau būtent su tokio pobūdžio priemonėmis lengviausia dirbti. Bazė yra stikliniame indelyje, puikiai matosi produkto likutis, patogi pompa. Ši bazė tinka visiems odos tipams, yra papildyta arganu, turi 15 ml talpą bei kainuoja ~ 10,59 eur. Man iš tiesų patiko ši bazė, puikiai išlaikė makiažą , niekas nesubėgo bei išliko iki vakaro puikios būklės. Kalbant apie GABRIELLA SALVETE MATTE makiažo pagrindą, čia man kilo daug abejonių. Makiažo pagrindas yra visiškai matinis. Man nelabai patinka tokio pobūdžio produktai, kadangi dažnai paryškina odos šerpetojimus bei netobulumus. Taip įvyko ir šį kartą. Nors makiažo pagrindas patiks matiškumo gerbėjoms, jis tragiškai išryškina sausesnes odos vietas. Produkto konsistencija tirštoka, neblogai maskuoja, tačiau , mano manymu, ant veido matosi ganėtinai pastebimai. Man šis produktas nepatiko, todėl mišriaodės bei sausiaodės jį drąsiai apeikite. 30 ml, spalva ivory, kaina ~ 6,49 eur. Na ir galiausiai, bet kokį makiažą visuomet užtvirtiname arba biria arba kompaktine pudra. GABRIELLA SALVETE NUDE kompaktinė pudra man taip pat pasirodė ne itin verta dėmesio. Visų pirma, nors ji ir yra lengva bei išlaiko veido matiškumą, ant odos ji per daug matoma. Jei dauguma kompaktinių pudrų susilieja su oda, ši tarsi atrodo esanti ant odos. Nežinau kaip paaiškinti šį pojūtį, tačiau nors ir kaina itin priimtina ~ 3,39 eur, aš jos nesirinkčiau. :) 



Visus minėtus produktus rasite Eurokos parduotuvėse. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą