Instagram: viktorija_andriukaitiene

2017 m. kovo 31 d., penktadienis

Maybelline Brow Precise Fiber Volumizer


Sveikos sveikos, mano brangiosios! Turbūt taip ilgai dingusi dar niekur nebuvau kaip šį kartą. Žinokit teko prisikankinti ir visą savaitę gulėti ligoninėje su bronchitu. Džiaugiuosi, kad pagaliau mane išleido namo ir galiu po truputį grįžti prie įprasto ritmo. Greitu metu atsakysiu į visus el.laiškus bei pažadu jums pranešti apie šiokius tokius pokyčius mano bloge, kuriuos neužilgo pamatysite. Na, o gražiam penktadieniui siūlau perskaityti mano apžvalgą apie tikrai patikusius antakių tušus, kuriuos rekomenduoja ir kitos blogerės.


Trimačių, įspūdingų antakių efektas. Antakių tušas su skaidulų prisotinta gelio formule akimirksniu padidina antakių apimtį ir suteikia atspalvį, kad šie taptų ypač išraiškingi. Kūginis šaukšto formos šepetėlis kruopščiai padengia antakius nuo kampučio iki kampučio. 

1 žingsnis. Nuo šepetėlio galiuko nubrauk tušo perteklių.
2 žingsnis. Pradėjusi nuo vidinės antakio dalies ir judėdama link jo pabaigos, tepk tušą trumpais, į viršų nukreiptais judesiais.
3 žingsnis. Kartok tol, kol sukursi trokštamą antakių įvaizdį.


Jei be antakių pieštukų aš gyventi negaliu, antakių gelius ar tušus aš naudoju retokai. Turbūt nebuvau radusi produkto, kuris priverstų mane į jį įsimylėti , tačiau šį kartą testuojant tokio tipo priemonę supratau, kad man jos reikia. Jei pamenate, Maybelline turėjo išleidusi panašų variantą, tačiau jis nebuvo ištobulintas iki maksimumo. Džiugu, kad kompanija reaguoja į moterų poreikius bei pastabas, todėl išleido patobulintą variantą su daug geresniu šepetėliu. Kai sakau daug geresniu šepetėliu, tai reiškia , kad šepetėlis visiškai pasikeitė , su juo labai patogu dirbti bei aplikuoti produktą. Dėka dantytų šerelių ir itin smulkių plaukelių, antakiams sukuriamas tankesnis efektas. Toks šepetėlis gerai iššukuoja antkakius, užpildo tarpelius, o greitai džiūstantis tušas gerai laiko formą bei netepa. Tiesa, dirbti reikėtų kruopščiai, nes išdžiuvus produktui jį nuvalyti ne taip paprasta. :) Mano rankose trys spalvos : deep brown, medium brown bei dark blonde. Tinkantį sau tikrai atrasite. :) 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą