Instagram: viktorija_andriukaitiene

2017 m. gegužės 9 d., antradienis

DOUGLAS Akių pieštukas, Akių apvadas, Antakių pieštukas bei Blakstienų tušas


Kartais nutinka taip, kad gautas priemones testavimui bandai ilgai prisijaukinti. Šį kartą iš pirmo žvilgsnio labai patikęs blakstienų tušas nepasiteisino, nes nesuteikė žadėtos apimties, antakių pieštukas taip pat pasirodė ne itin veiksmingas. Paskutinę viltį teikiau akių apvadui bei pieštukui. Ar produktai pasiteisino? Žiūrime.

Kai tik buvau gavusi Douglas naujienas iš pat pradžių išbandžiau tušą Exception eyes. Man jis be galo patiko, kadangi blakstienas padengia itin plonu sluoksniu, jos atrodo labai natūraliai bei neperkrautai. Tačiau visas smagumas baigėsi, kai perskaičiau ką iš tiesų šis blakstienų tušas turi daryti...O gi tankinti , suteikti apimties. Šių dalykų nei su žiburiu nepastebėjau. :) Na niekaip..Bandžiau ir vienaip, ir kitaip dengti tušą, tačiau efekto jokio. Taigi, nors tušas bei pats aplikatorius man aptiko, savo funkcijų jis neatlieka. Be to ,kaina tikrai aukštoka ~ 15 eur. 


Kodėl man neįtiko Felt Tip antakių pieštukas? Pirmiausia dėl labai šviesaus atspalvio. Negalėjau šio pieštuko tinkamai įvertinti , nes paprasčiausiai ant mano antakių nieko neįmanoma pamatyti. Atspalvis per daug šviesus. Jei būčiau gavusi Dark brown atspalvį, manau pats produktas man patiktų, nes priemonėje yra ir šepetėlis, iš išsukamas pieštukas su pudra. Kaina ~ 10 eur. 

Labai džiaugiuosi, kad su kitais dvejais produktais man pavyko susidraugauti labiau nei su pirmaisiais. :) Akių pieštukas labai reikalingas dalykas ypač jei jis yra su kempinėle. Tokio dueto pagalba galima išgauti ir smokey eyes efektą ar tiesiog labiau išsklaidyti brėžiamą liniją. Pieštukas turi labai gerą pigmentaciją, yra minkštos tekstūros, puikiai brėžia bei gerai išsilaiko. Kaina ~ 10 eur. Na ir galiausiai Felt Tip akių apvadas, kuris turi itin patogią plunksnelę, ryškią bei ilgai išliekančią juodą spalvą. Netrupa, gerai išsilaiko, o ko daugiau ir reikia. :) Kaina ~ 10 eur. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą