Instagram: viktorija_andriukaitiene

2017 m. gegužės 1 d., pirmadienis

Oriflame 50 -ojo Jubiliejaus produktai


Oriflame mano akimis labai užaugo. Jei vartydama pavyzdžiui Avon katalogą aš tikrai beveik nieko sau nerandu, iš Oriflame norisi beveik visko. Tiek katalogai, tiek produktų kokybė stipriai pagerėjo. Kompanija sugeba ne tik sudominti naujais produktais, bet ir sukurti kuo įvairesnes pakuotes traukiančias mūsų visų akį. Šiandien rodau bei pasakoju apie rožės žiedą imituojantį aromatą bei jubiliejinį lūpų balzamą. 

Nuostabiame „Volare Gold“ kvapiajame vandenyje sutelktas geidulingas, netgi švytintis gėlinis gurmaniškų rožių spindesys. Šio aromato širdyje skleidžiasi rinktinė raudonų rožių Grand Amour puokštė, apgaubia saldžios aksominių persikų natos ir nuostabus sūrios karamelės prisilietimas. Tikros amžinos meilės nuostabi šventė. Kvapas absoliučiai skirtas rožių gerbėjoms bei mylėtojoms. Man pasirodė net kiek per stiprus, nes akimirksniu apsvaigau nuo rožių aromato. Labiausiai stebina tikrai neįprastas kvapniojo vandens buteliukas primenantis rožės žiedą. Tokio dar neesu mačiusi. :) Aromatas priskiriamas - gėlių, rožių kvapo kategorijai, gerai išsilaiko ir neišgaruoja per kelias akimirkas. Tarp natų rasime ir karamelės bei persiko, tačiau aš jų tikrai neužuodžiu, visgi, karaliauja rožė. :) Šiuo metu kvapui taikoma akcija vietoj 32,90 eur - 19,99 eur. Rožių gurmanės suskubkite. :)) „Tender Care“ balzamas - 50-ojo jubiliejaus man primena mažą statinaitę medaus. :) Balzamas drėkina, švelnina ir apsaugo sausą, šiurkščią odą. Švelnaus kvapo formulė su natūraliu bičių vašku ir vitaminu E puoselėja lūpas bei jas tausoja. Man nelabai patinka balzamai į kuriuos reikia kaišioti savo pirštelius. :) Šiuo atveju balzamas toks mažulytis, kad iškrapštyti jo likučius gali būti keblu. Nepaisant to, balzamas atlieka savo funkciją , todėl labai prie jo kibti net nenorėčiau, juolab, kad su akcija ~ 3 eur visai ir nusipirkčiau dar. :) 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą