Instagram: viktorija_andriukaitiene

2017 m. rugpjūčio 20 d., sekmadienis

Mano plaukučių priežiūra kartu su TANGLE TEEZER bei ORIFLAME Love Nature


Tangle Teezer šukų mylėtojos jau kurį laiką galėjo mėgautis naujomis šukomis su rankenomis. Žinokite turiu gal kokius keturis Tangle Teezer standartinius variantus ir neretai šukuodama tiesiog pametu juos iš rankų. Nuolat galvodavau, kaip būtų gerai, jei šios šukos turėtų rankenas, todėl, dideliam mano džiaugsmui ,pagaliau turiu ir šį itin patogų Professional Finishing Hairbrush The Ultimate variantą. Apart šio naujo draugo atsiradimo, noriu jums papasakoti ir apie savo plaukučių priežiūrą, o tiksliau apie tris produktus iš Oriflame, kurie mano plaukams suteikia papildomo žvilgesio bei itin švelnių, sveikų plaukų efektą.


The Ultimate plaukų šepetys sukurtas specialiai šukuosenų formavimui ir nepriekaištingam plaukų iššukavimui. Ilgesni šepečio spygliukai su minkštais ir lanksčiais galiukais itin švelniai iššukuoja plaukus, nepešdami ir nedraskydami jų. Dėl savo konstrukcijos šis šepetys idealiai tinka priaugintų, prisegtų plaukų iššukavimui. Trumpesni spygliukai sulygina plauko paviršių, todėl plaukai atrodo glotnesni, sveikesni ir labiau žvilgantys. Šio šepečio pagalba tobulai sušukuosite ir surišite plaukus, suteikdami jiems apimties ir tekstūros. Patogu laikyti rankoje, paprasta naudoti ir sukurti ypatingą stilių. Nuo šios neįsivaizduoju savo plaukų šukavimo be šio šepečio, kadangi jis turi visas geriausias savybes, kurias tik gali turėti šepetys. TANGLE TEEZER Blow-Styling Round Tool (wet & dry) šepetys man nelabai pasiteisino, kadangi, bent jau man, jis visgi papeša plaukus, be to, jo šereliai man per kieti. Pereinant prie produktų, kuriuos su malonumu naudoju keikvieną dieną , norėčiau paminėti tai, kad nesitikėjau, jog tais produktais gali tapti Oriflame produkcija. Iš tiesų išbandžiau nemažai šampūnų iš Love Nature linijos ir galiu pasakyti, kad jie visi puikūs , tereikia atsirinkti sau tinkamą pagal plaukų tipą bei kvapą. Tikru išsigelbėjimu mano plaukams tapo „Love Nature“ kondicionierius sausiems plaukams su kviečių ir kokosų aliejumi bei „Love Nature“ karštas aliejus sausiems plaukams su kviečių ir kokosų aliejumi. Galiu naudoti bet kokį plaukų šampūną net ir patį prasčiausią, tačiau užtepus minėtą kondicionierių, plaukai akimirksniu tampa minkšti, blizgantys, pilni drėgmės bei kvepiantys. Dievinu šį kokosinį kvapą, o dar labiau kondicionieriaus poveikį. Tikrai neesu turėjusi tokio gero kondicioneiriaus, kuris iš karto atgaivintų plaukus tiesiog akimirksniu. Ir aš tikrai neperdėdu - jis nuostabus. Dar viena sos priemonė plaukams - karštas aliejus. Šį produktą reikia panardinti į karštą vandenį bei dar šiltu padengti plaukus. Aš naudoju jį tik ant plaukų galiukų, efektas superinis - plaukučiai kaip iš kirpyklos. Šiais produktai esu nuoširdžiai sužavėta, labai rekomenduoju juos įsigyti itin sausiems, nualintiems plaukams, kuriems reikia skubios pagalbos bei intensyvios priežiūros. :) 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą