L'OREAL La Petite šešėlių paletė | Paradise Extatic Waterproof akių tušas | Antakių dažai Paradise Extatic


Žinot, L'oreal yra tas "brandas" apie kurio naujienas nespėji rašyti, kadangi naujienų būna be galo daug ir neretai jos atkeliauja vienu kartu. Tai tikrai nėra blogai. Oj tikrai ne. Ar gali kam nors nepatikti galimybė pirmam pačiupinėti naujienas? Turbūt atsakymas ir taip aiškus. Kompanija iš tiesų stengiasi pateikti vartotojui kuo įvairesnį asortimentą, sudominti bei intriguoti, todėl labai trumpai dalinuosi su jumis savo nuomone apie naujienas , kurios jau pasiekė parduotuves.




Kol dar buvau neišbandžiusi produktų, tikėjausi , kad mane nustebins blakstienų tušas bei antakių dažai, tačiau nutiko priešingai. Nesitikėjau, kad akių šešėliai bus tokie geri, su gera pigmentacija bei išsilaikymu, todėl favoritai pasikeitė akimirksniu. 


Blakstienų tušui dėjau labai daug vilčių, kadangi ankstesnis jo rožinis variantas man labai patiko. Šis mėlynas skiriasi tuo, kad yra atsparus vandeniui, todėl tikėjausi, kad bus puikus variantas vasarai. Deja, tušas man nepatiko bei nepaliko jokių gerų emocijų. L'oreal turi begalę kitų gerų tušų, tačiau šis yra tikrai nevykęs. Pirmiausia, blakstienos atrodo prastai. Jokio wow vaizdo, jokio tankumo ar ilgumo. Gali sausinti blakstienas bei erzinti akis. Žodžiu, nepavyko man susidraugauti su šiuo tušu ir tiek, o jums siūlau pasiieškoti geresnių alternatyvų.


Šešėliai vienareikšmiškai buvo šio siuntinio atradimas. Labai biudžetinis variantas, gera pigmentacija, gražios spalvos bei geras išsilaikymas. Naudojau ir be bazės ir su, tačiau, vienaip ar kitaip, rezultatas buvo geras, tad rekomenduoju.


L'Oréal Paris Paradise Extatic Brow pomada taip pat manęs nesužavėjo. Lyg ir nieko blogo pasakyti negalėčiau, tačiau priemonė man neprilipo. Gal nepatiko pati tekstūra ar tiesiog produktas negalėjo rungtis su mano naudojamais produktais, todėl galiu daryti išvadą, kad tai yra dar vienas produktas antakiams, kuris patiks bei įtiks ne visiems.

Komentarai