L'oreal Infallible Ultra Matte Les Chocolats Skysti matiniai lūpų dažai | Infaillible 24H Fresh Wear | Unlimited Mascara blasktienų tušas


Pastaruoju metu pastebėjau , kad mano naujienų krepšelyje yra labai daug L'oreal produktų. Nespėju išbandyti vienų naujienų, jau atkeliauja kitos. WOW , gamintojai, kada jūs viską spėjat? Dirbate tikrai turbo greičiu ir man tas greitis labai patinka. Šį kartą iš naujienų labai šokoladu kvepiančių lūpų dažų, kelios pudrytės ir nerealus blakstienų tušas. Viską apžvelgsim ir įvertinsim.





Prisipažinsiu, labiausiai laukiau šokoladinių lūpų dažų. Taip, man iš tiesų labai svarbu kaip kvepia produktas ir tikrai negaliu naudoti mano uoslei nemalonių produktų, todėl šie lūpų dažai - tikrai atgaiva jūsų uoslei , nes kvepia grynu šokoladu. Spalvų pasirinkimas tobulas. Yra labai daug švelnesnių atspalvių bei ryškių, rudeniui tinkamų variantų. Išsilaikymas, kaip ir tikėjausi, labai geras, pigmentacija bei dengimasis superinis. Vienintelis dalykas , kuris man užkliuvo - produkto lipšnumas. Labai nemėgstu , kai matiniai lūpų dažai iki galo neišdžiūva ir ant lūpų išlieka nuolatinis diskomfortas. Jei jums šis faktorius netrukdo, pirmyn. Labai geras variantas. :) 


Infaillible 24H Fresh Wear makiažo pagrindas pas mane buvo ant didelio klaustuko. Iš vienos pusės man jis patiko, kadangi ant mano odos atrodo gerai, tarsi susigeria bei yra kaip antra oda. Patiko ir tai, kad maskavimas yra ganėtinai geras nors konsistencija skystoka. TAČIAU. Makiažo pagrindas turi itin negerą savybę oksiduotis. Visi turimi atspalviai ant veido patamsėjo keliais tonais, todėl aš negalėčiau rekomenduoti šio produkto. 



Unlimited Mascara blasktienų tušui dedu didelį pliusą ne tik už įdomų dizainą, bet ir už gerą produktą. Šis blakstienų tušas nėra panašus į nei vieną anksčiau matytą L'oreal tušą, todėl iš akys krypsta jo linkme. Šepetėlio kotą galima palenkti 90 laipsnių kampu, todėl gražiai padažyti blakstienas yra kiek lengviau nei įprasta. Itin patogus silikoninis šepetėlis, gražiai nudažo , pailgina bei suteikia apimties. Jei turite gal ilgas blasktienas, manau, kad su šiuo tušu jos atrodo pritrenkiančiai. 

Komentarai