ARTISTRY mėgstamiausi


Vis sulaukiu žinučių, kodėl apleidau blogą. Iš tiesų, jo nei kiek neapleidau, tiesiog daugiausia veiksmo vyksta mano Instagram anketoje. Ten daug paprasčiau skleisti naujienas, tai neužima tiek daug laiko, o pasiekiamumo prasme, rezultatas tas pats. Todėl nenustebkite, jei jums pasirodys, kad apžvalgų keliu kiek mažiau. :) Šiandien noriu parodyti gal jau jums matytus, o gal ne visai produktus, kuriuos labai mėgstu bei mielai naudoju savo makiažui. 

Iš Artistry esu išbandžiusi be galo daug produktų pradedant nuo kosmetikos, baigiant namų apyvokos produktais. Visai neseniai kaip tik jums rodžiau kelis produktus skirtus namams valyti, o šiandien papasakosiu apie dekoratyvinę kosmetiką, o jei tiksliau, apie mano dažniausiai naudojamus produktus.



Turbūt nesiginčysite su manimi jei pasakysiu, kad juoda ir auksinė spalva atrodo yra skirtos viena kitai. Šioje kolekcijoje vyrauja būtent tokios spalvos, kurios jai suteikia papildomos prabangos bei rafinuotumo. Man labai patinka įpakavimai, kurie ne tik gražiai atrodo, bet ir yra patvarūs. Tarp kitko, neteko nei karto susidurti su tokia problema, kad šios linijos produktai būtų nekokybiški. Jau milijoną kartų išgirtas produktas - Pakeliamasis lyginamasis makiažo pagrindas ARTISTRY™ YOUTH XTEND yra mano meilė. Aš naudoju cream atspalvį ir būtent jis man taip patinka. Turėjau ir kitų atspalvių, bet man jie kažkaip neprilipo, tik šį dievinu ir naudoju n kartų. Iš tiesų net nemoku paaiškinti, kodėl man jis taip patinka, tiesiog su juo oda atrodo žymiai geriau, be to, turi gan didelį 20 spf. Išsilaikymas nėra pats geriausias, tačiau vis vien jo neišsižadu. Šią skystą pudrą fiksuoju Tobulinančia biria pudra „ARTISTRY EXACT FIT™", kuri suteikia odai glotnumo. Oda tampa tarsi aksominė. Kalbant apie skaistalus, labai dažnai jie kažkokie nepatrauklūs. Norisi , kad produktas būtų ir išvaizdus, o Artistry turi tobulai atrodančius skaistalus, kuriuos ne gėda parodyti. Atspalviai taip pat labai skirtingi, aš mėgstu rudesnius, todėl renkuosi su gelsvu tonu. Šepetėlį naudoju savo, tačiau jei imu su savimi į rankinę, užtenka ir rinkinyje esančio šepetėlio. Beje, neseniai užsisakiau Artistry veidrodį, nu toks geras ir patogus...O ir atrodo žiauriai gerai. Žodžiu, rekomenduoju. Ne tik kosmetinio stalelio puošmena, bet ir labai geri produktai.

Makiažo pagrindas

Biri Pudra

Skaistalai


Komentarai