The Ordinary kosmetika


Apie The Ordinary kosmetiką jau sklando legendos. Vienos teigia , kad ji daro stebuklus, o kitos negali suvokti , kaip iš ties efektyvus produktas gali kainuoti tiek mažai. Mes esame įpratę mokėti už gerą kremą apytiksliai 30-40 eurų, tačiau neretai šią sumą sudaro ne įspūdingi ingredientai, o tiesiog didelės lėšos skirtos kampanijos reklamai, gražiems buteliukams bei garsiems brand'ams. Iš savo pusės noriu paneigti tą mitą, kad pigios priemonės negali būti efektyvios, todėl jei jus domina nebrangios, bet tikrai veiksmingos priemonės, kviečiu skaityti.

Šį kartą aš išbandžiau drėkinančią liniją, kuri skirta dehidratuotai odai. Būtent dehidratuotai odai skirtos priemonės yra labai universalios, kadangi tikrai nepadarys jokios žalos, o papildys drėgmės lygį odoje maksimaliai. Iš trijų išbandytų priemonių viena man nepaliko kažkokio ypatingo jausmo, o kalbu aš apie Squalane Cleanser Valomą veido aliejų su skvalanu. Iš tiesų nieko blogo nepasakysiu, gerai nuvalo makiažą, glotnina bei drėkina, tačiau tokį poveikį turi didžioji dalis veido prausiklių aliejaus pagrindu, tad gal man tiesiog jis pasirodė nepakankamai wow , kad aš galėčiau jį išskirti iš kitų. 



Atradimu man tapo Hyaluronic Acid 2% + B5 Drėkinamasis serumas veidui. Šį serumą jūs privalote turėti jei turite dehidratacijos požymių. Jo išskirtinumas - itin didelio klampumo tekstūra. Tai yra tik pliusas, pastebėkite kiek hialurono serumų turi perdėtai vandeningą tekstūrą, taip neturtų būti. Nuo hialurono rūgšties molekulių dydžio priklauso jų įsiskverbimo į odą gylis. Šioje priemonėje yra mažos, vidutinės ir didelės molekulinės masės HR, taip pat naujos kartos HR krospolimeras, kurių bendra koncentracija sudaro 2 %. Todėl priemonė be aliejų užtikrina įvairių odos sluoksnių drėkinimą. Labiausiai džiugina tai, kad tokio gero produkto kaina yra vos septyni eurai. :) dar vis negaliu patikėti :)

Na ir dar vienas produktas, kuris man pasirodė ypatingai geras - Natural Moisturizing Factors + HA Drėkinamasis veido kremas. Iš pradžių man jo konsistencija pasirodė keik keistoka bei sunkoka. Esu pripratus, kad drėkinantys kremai dažniausiai būna itin skalsios bei lengvos tekstūros, tačiau šis išsiskyrė geraja prasme. Jis yra tas produktas, kurį reikia naudoti , kai reikia maksimalaus drėkinimo. Kiekvienai dienai jo nesirinkčiau, tačiau maksimaliai odos reanimacijai po sunkių makiažų - būtinai. Jis idealiai tinkamas prieš makiažą, kad oda neišsausėtų, aš mėgstu jo užsitepti vakare kiek daugiau, tuomet odai yra tikras atsigavimas po sunkių pudrų. Labai rekomenduoju. :) 

The Ordinary kosmetiką rasite Douglas parduotuvėse

Komentarai